KABIR KARSAN

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده آرایشی، بهداشتی، سلولزی، و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی) 1403

تاریخ برگزاری : 29 فروردین الی 1 اردیبهشت 1402
محل برگزاری : نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران
ایران بیوتی 1403 سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

نمایشگاه ایران بیوتی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های زیبایی و آرایش در ایران است که هر ساله برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل محصولات مراقبت از پوست، آرایش، مو، ناخن و سلامتی است و به عنوان یک فرصت عالی برای شرکت‌ها و برندهای معتبر در صنعت زیبایی برای نمایش و معرفی محصولات خود به مخاطبان معرفی می‌شود.

نمایشگاه آرایشی بهداشتی 1403 یک نمایشگاه بین‌المللی پرمخاطب در زمینه عرضه مواد آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، مواد سلولزی و ماشین آلات وابسته است که هر سال در تهران برگزار می شود. تاریخ برگزاری آن در سال ۱۴۰3 نیز 29 فروردین تا 1 اردیبهشت ماه است. در این نمایشگاه شرکت‌های مشهور و به نام داخلی و خارجی حضور پیدا کرده و محصولات خود را با غرفه سازی  معرفی می‌کنند.

فرصتی مناسب برای معرفی کسب­ وکار

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط، تبلیغات، تحلیل نیاز و سلیقه مصرف‌کنندگان و فعالیت تولیدکنندگان دیگر و در مجموع ایجاد زمینه‌سازی در بازار و جامعه جهت ارائه محصولات و یا خدمات است. در این مطلب قصد داریم به ثبت نام، زمان برگزاری، غرفه سازی، عوامل موفقیت در این نمایشگاه و همه مواردی که باید در مورد نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی بدانید، بپردازیم.

ایران بیوتی 1403 سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته

ثبت نام در نمایشگاه ایران بیوتی

نحوه‌ ثبت­ نام در این نمایشگاه اولین سوالی است که از سوی افرادی که قصد شرکت در آن را دارند مطرح می‌شود. برای ثبت نام در نمایشگاه ایران بیوتی باید به سایت برگزارکننده آن مراجعه کرده و فرم ثبت‌­نام را تکمیل کنید.

ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی

این نمایشگاه در دوره قبل، در یک فضای ۲۰ هزار متر مربعی و با ۱۷۳ شرکت‌کننده داخلی و خارجی برگزار شد و بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده از آن دیدن کردند. زمان برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی نیز در ادیبهشت ماه سال جاری بود.

 ایران یکی از کشورهای بسیار پرمصرف در زمینه محصولات آرایشی در جهان است. این نمایشگاه نیز تقریبا بزرگترین و قدرتمندترین نمایشگاه آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است. بنابراین شرکت در نمایشگاه ایران بیوتی، هم برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی یک فرصت ایده‌ال است.

چرا که سرمایه‌گذاری در این زمینه سود بالایی را خواهد داشت و هم فرصت مناسبی برای شرکت‌هایی است که به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار هستند.

اهداف نمایشگاه بین المللی بیوتی

  • تعامل موثر تولیدکنندگان و مشتریان
  • معرفی و عرضه آخرین محصولات یا خدمات
  • ایجاد زمینه مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران
  • معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی
  • مذاکره و قراردادهای جدید تجاری
  • ایجاد فرصت برای همکاری بین شرکت‌ها و یافتن شرکای جدید
  • آشنایی با جدیدترین محصولاتی که در این حیطه ساخته شده

غرفه‌های نمایشگاه ایران بیوتی

در نمایشگاه ایران بیوتی غرفه­های مختلفی وجود دارد مهم‌ترین آنها عبارتند از

شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی در دوره قبل

در سال 1401 شرکت‌های متعددی در نمایشگاه ایران بیوتی که از تاریخ 14 تا 17 شهریور برگزار شده بود شرکت کردند. تعدادی از آن‌ها عبارتند از عطر تن آرای اروند، تمیز تکین آذران، اصفهان کوپلیمر، سمبل شیمی، کلر پارس، تولیدی بازرگانی فولاد آرا، بانی طب آریا.

عوامل موفقیت در نمایشگاه بین‌المللی  ایران بیوتی

نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی یک نمایشگاه با تراز بالای کیفی است که شرکت‌‌های مطرح داخلی و خارجی در آن شرکت می‌کنند. با توجه به رقابت سنگین بین شرکت‌کنندگان، برای موفقیت باید فاکتورهای مهمی را رعایت کنید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

غرفه سازی نمایشگاه ایران بیوتی

یک غرفه با طراحی ایده‌آل از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید درنظر بگیرید. طراحی حرفه‌ای غرفه می‌تواند فرصت بهتری را برای ارتباط با مشتریان، شناسایی و عرضه محصولات یا خدمات و جذب سرمایه‌گذار به شما ارائه دهد. بنابراین ساخت و طراحی آن از اهمیت ویژه‌ای در موفقیت شما برخوردار است.

بهتر است قسمت بیشتر بودجه‌ای که به بخش غرفه سازی نمایشگاه ایران بیوتی داده‌اید را برای طراحی آن هزینه کنید. تأثیر یک غرفه کوچک با طراحی ایده‌آل، بسیار بیشتر از غرفه بزرگ اما با ظاهری غیر حرفه‌ای است.

در واقع طراحی غرفه باید به‌صورت اصولی صورت گیرد و در آن همه استاندارد‌های مهم برای جذب بیشتر مشتری و همچنین معرفی محصولات و برند و کسب‌وکار شما رعایت شود. برای مثال باید از تصاویر و به‌طور کلی متریال با کیفیت و با وضوح بالا استفاده کنید.

 همچنین طراحی آن باید به‌ گونه‌ای باشد که امکان تعامل موثر شما و مشتریان را به‌راحتی فراهم کند. اگر قصد دارید برای غرفه خود از تابلو و ساختار‌های نوشتاری استفاده کنید باید به‌ صورتی باشد که به‌ راحتی حتی از فاصله دور قابل مشاهده بوده و خوانا باشد.

استفاده از رنگ‌بندی‌های مناسب و فضا‌سازی بهینه یکی از موارد دیگری است که باید در غرفه­سازی نمایشگاه ایرانی بیوتی رعایت شود. غرفه شما نباید خیلی شلوغ و نه این که خالی و سوت و کور باشد. ظاهر غرفه باید به‌ گونه‌ای باشد که علاوه بر جذاب‌بودن برای افراد، اهداف و ماهیت شرکت شما را نشان دهد.

در واقع باید به ‌نوعی کارت ویزیت شما باشد و ابعاد مختلف شرکت شما را به مخطبان معرفی کند به‌ طوری که در نگاه اول مخاطب دریابد که شما چه خدمات و محصولاتی ارائه می‌دهید و در یک کلام چه هدفی دارید.  برای ساخت یک غرفه به افراد متعددی از جمله نقاش، طراح، برق‌کار، نجار و غیره نیاز است.

بنابراین برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک‌گرفتن از شرکت‌هایی که در ساخت غرفه و غرفه‌سازی تخصص دارند راه‌حل مناسب‌تری به‌نظر می‌رسد.

مهارت کارکنان غرفه

یکی از عامل‌های مهم موثر در موفقیت شما و بهره‌مندی از امکانات نمایشگاه ایران بیوتی، به‌ کارگیری کارکنان مناسب در غرفه است. کارکنان شما باید از همه فرصت‌های موجود برای ارتباط برقرارکردن و جذب مخاطبان استفاده کنند.

تمامی کارکنان باید اطلاعات کافی در مورد محصولات و خدمات غرفه و طرز استفاده از آن‌ها را داشته و با اصطلاحات بازرگانی در رابطه با تعرفه‌های گمرکی، بسته‌بندی و بیمه آشنا باشند. علاوه ‌بر این باید از محل‌های عمومی و امکانات نمایشگاه مثل تلفن عمومی، کمک‌های اولیه و محل سرویس بهداشتی اطلاع داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند بازدیدکنندگان را راهنمایی کنند.

استفاده از ظرفیت بازدیدکنندگان نمایشگاه

در نمایشگاه تمام افراد با میل و اراده خودشان به غرفه شما سر می‌زنند و کاملا آماده هستند که با محصولات و خدمات شما آشنا شوند. بنابراین فرصت را از دست ندهید و توضیحات کامل و جامعی در مورد محصولات و خدمات خود ارائه دهید.

جمع‌ آوری اطلاعات بازدیدکنندگان

نمایشگاه ایران بیوتی به‌ دلایلی که گفته شد یک فرصت مناسب برای شماست. پس برای آنالیز و تحلیل بازار، مشتریان و محصولات باید اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان، کالای مورد علاقه و حیطه فعالیت آنها را ثبت کنید. می‌توانید این اطلاعات را روی کارت‌های مخصوص، یادداشت کرده و بعدا در شرکت بایگانی کنید.

روابط عمومی و وسایل ارتباط جمعی

به میزانی که بخش روابط­عمومی شما قوی‌تر باشد، موفقیت و دستاوردهای بیشتری در انتظار شما خواهد بود. بخش روابط عمومی باید جامعه هدف را تشخیص دهد و کاری کند که به غرفه شما جذب شوند. توصیه می‌شود که با استفاده از وسایل ارتباط جمعی تبلیغات موردنظر خود را انجام دهید.

به ‌طوری که قبل از برگزاری نمایشگاه، اطلاعات دقیق شما در اختیار مخاطبان قرار گیرد. می‌توانید برنامه‌ای ترتیب دهید که نمایندگان مطبوعات به غرفه شما سر بزنند.

استفاده از ظرفیت بروشور و نشریات

سطح رقابت در نمایشگاه ایران بیوتی بالاست. بنابراین سعی کنید از همه ظرفیت‌ها برای معرفی برند و محصولاتتان استفاده کنید. یکی از این اقدامات تهیه‌ بروشور است. بروشی جذاب طراحی کنید و در آن اطلاعاتی راجع به محصولات، نوع فعالیت و قوانین شرکت خود در آن درج کنید.

شاید بعد از پایان نمایشگاه بازدیدکنندگان محصولات شما را فراموش کنند، اما بروشوری که به آنها داده‌اید دوباره محصولات و خدمات شما را در ذهن فرد یادآوری می‌کند.

انتخاب مکان مناسب برای غرفه

سعی کنید غرفه‌ای را انتخاب کنید که در راهروها و محورهای اصلی نمایشگاه قرار دارند. غرفه‌هایی که در نقاط گوشه‌ای و دوردست واقع شده‌اندT بازدید‌کنندگان کمتری را جذب می‌کنند. البته این مورد در صورتی امکان‌پذیر است که دست شما در انتخاب مکان غرفه باز باشد.

در انتخاب مکان غرفه به همسایگان خود هم دقت کنید. بهتر است که اطرافیان شما از شرکت‌های قوی و پر مخاطب باشند اما جزء رقبای شما به ‌حساب نیایند.

نکات مهم در رابطه با نمایشگاه ایران بیوتی

  • شرکت‌کننده بدون هماهنگی با برگزارکننده نمایشگاه اجازه واگذاری غرفه خود به شخص دیگر را ندارد.
  • در زمان برگزاری نمایشگاه مشارکت‌کنندگان نمی‌توانند کالاهای خود را به فروش رسانده و از نمایشگاه خارج کنند اما امکان بستن قرارداد فروش وجود دارد.

سوالات متداول

غرفه‌ها چه زمانی به مشارکت‌کنندگان تحویل داده می‌شود؟

اگر مشارکت‌کننده، غرفه با تجهیزات درخواست داده باشد، با توجه به اینکه نیازی به ساخت و ساز ندارد، یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه تحویل داده می‌شود.

چه زمانی برای چیدمان کالا می‌توان اقدام کرد؟

یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه از ساعت 10 تا 18 می‌توانید برای چیدمان کالا اقدام کنید.

راه تماس با نمایشگاه ایران بیوتی چیست؟

برای تماس با نمایشگاه بین ­المللی ایران بیوتی باید به سایت سامع پاد نوین مراجعه کنید.

جمع‌بندی

نمایشگاه ایران بیوتی هر سال  با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و خدمات و محصولات فراوان در سطح کیفی  بالا در آن عرضه می‌شود. شرکت در این نمایشگاه یک فرصت عالی برای معرفی و فروش محصولات، جذب سرمایه‌گذار و تجزیه و تحلیل بازار محصولات است.

برای موفقیت در این نمایشگاه و رسیدن به نتایج مطلوب باید فاکتورهایی را رعایت کنید که یکی از آن غرفه‌سازی است. شما می‌توانید ساخت غرفه خود را به شرکت کبیرسازان بسپارید و نگران کیفیت طراحی و پیاده سازی و هزینه آن نباشید.

کبیرسازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع غرفه‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی متناسب با نوع کسب‌وکار شماست. همچنین دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه طراحی دکوراسیون است. شما با هر بودجه‌ای که برای این کار اختصاص داده‌اید می‌توانید برای سفارش ساخت غرفه از کبیرسازان اقدام کنید. امیدواریم که تجربه موفق و به‌یاد ماندنی از شرکت در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی بدست آورید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button