KABIR KARSAN

نمایشگاه بین المللی ارومیه

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

شهرستان ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی است و حدود 2100000 نفر جمعیت دارد و مساحت آن 84501 هکتار است. این شهر به دلیل این که اقوام و ادیان مختلف را در خود جای داده به شهر رنگین کمان اقوام و ادیان شناخته می‌شود و قدمتی 3000ساله دارد، نام قدیم این شهر چی چست بوده است.

آب و هوای این منطقه کوهستانی و دارای زمستان های خیلی سرد است، اما با وجود زمستان های سرد عظیم ترین زیست گاه حیات وحش در خاور میانه است.

از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به دریاچه ارومیه، مسجد جامع ارومیه، دریاچه مارمیشو، آبشار سلوک، آبشار شملکان و پارک جنگلی شیخ تپه که محل نمایشگاه بین المللی ارومیه است اشاره کرد. از صنایع دستی و سوغاتی های این شهر می توان گلیم،جاجیم، منجوق دوزی، معرق کاری، نقل و حلوای هویج را نام برد.

نمایشگاه بین المللی ارومیه در کجا قرار دارد؟

یکی از مناطق گردشگردی شهر ارومیه پارک جنگلی شیخ تپه واقع در محله شهرداری بلوار نبوت خیابان تمکین وش است، این پارک جنگلی محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه است، این نمایشگاه در سال4731 شمسی تاسیس شده و پایه و اساس کار این نمایشگاه بین المللی به وجود آوردن مراکز خاص در آذربایجان غربی و برگزاری نمایشگاه های تخصصی در تمام فصل‌ها است.

شرکت در نمایشگاه بین المللی ارومیه

این نمایشگاه با مساحت 6 هکتار هر ساله نمایشگاه برگزار می‌کند. شماره تماس جهت برقراری ارتباط با این شرکت 20907333440- 40907333440-30907333440 فکس 4027333440 – 5027333440 کد پستی 6555489175 است.

مسئولین این نمایشگاه برای آسایش و راحتی و امنیت تمام افراد جامعه تدابیری را اندیشیده اند، در این نمایشگاه ورودی و پارکینگ مناسب صندلی چرخ دار آماده شده است.

مزایای شرکت در نمایشگاه بین المللی ارومیه

شهر ارومیه یکی از شهر هایی است که با سه کشور هم مرز و همسایه است این کشورها عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان هستند پس تجارت در ارومیه و شرکت در نمایشگاه بین المللی ارومیه و استقبال واحد های صنعتی و تولیدی می تواند کمک شایانی به توسعه و رشد اقتصاد، افزایش ارتباطات تجاری با کشور های همسایه کند.

شما می توانید با مراجعه به شرکت کبیر سازان، غرفه نمایشگاهی خود را در نمایشگاه بین المللی راه بیاندازید.

نمایشگاه هایی که در نمایشگاه بین المللی ارومیه برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی ارومیه انواع متفاوتی از نمایشگاه ها را در خود دیده است که بعضی از این نمایشگاه ها بین المللی و بعضی دیگر داخلی هستند. شما برای طراحی غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی ارومیه می‌توانید با کبیر سازان در ارتباط باشید.

برخی از این نمایشگاه ها عبارت اند از:

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه

نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و نهاده هرساله این نمایشگاه در اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی ارومیه برگزار می شود و در آن نهال های مثمر، زینتی و همچنین گیاهان دارویی که از خواص بسیار زیادی برخوردار هستند و نهاده های با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، در این نمایشگاه، انواع لوازم منزل با برند های مشهور و به نام و ظروف آشپز خانه و لوازم الکتریکی و ظروف چینی و طیف وسیعی از لوازم تزئینی، بسیاری وسایل دیگر را تولید کنندگان پیشرو در معرض نمایش قرار می‌دهند.

نمایشگاه بین المللی فرش و منسوجات

برگزاری این نمایشگاه ها موجب آشنایی مراجعین و تولید کنندگان و محصولات و تجهیزات مرتبط با فرش و منسوجات، لباس و حوله و سایر منسوجات می‌شود و کالای با کیفیت ایرانی را معرفی می‌کند.

نمایشگاه بین المللی فرش و منسوجات

نمایشگاه خانه مدرن، مبلمان، لوستر و دکوراسیون

نمایشگاه خانه مدرن، مبلمان، لوستر و دکوراسیون در نمایشگاه‌های برگزار شده در نمایشگاه بین المللی ارومیه انواع لوازم خانگی، مبلمان و کالای خواب، لوستر و تجهیزات آشپز خانه، فرش و لوازم دکوراتیو و همین طور ارائه طراحی های جدید و نوین را در معرض نمایش عموم قرار داده اند.

نمایشگاه بین المللی ارومیه؛ خودرو، قطعات

ارومیه دومین شهر از نظر ترافیک و به دلیل مرزی بودن منطقه، عبور انواع ماشین های سبک و سنگین یکی از مراکز ترانزیتی مهم به شمار می‌رود و برگزاری نمایشگاه خودرو می تواند جذب سرمایه و فرصت آشنایی با مدل ها و طرح های به روز دنیا در عرصه خوردو سازی را کسب نماید و خودرو سازان داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه فروش پاییزه

نمایشگاه های پاییزه در روز های پایانی تابستان برگزار می شود و در آن خشک بار و گیاهان دارویی و انواع لوازم التحریر،البسه پاییزه، میوه ها، پوشاک مدرسه و کیف و کوله و کالا های مورد نیاز مردم را مستقیما عرضه می کنند.

نمایشگاه فروش بهاره

این نمایشگاه در اواخر اسفند ماه برگزار و در آن انواع پوشاک و البسه، آجیل و خشک بار، شیرینی و شکلات و مواد شوینده و دیگر کالا هایی که مردم برای آغاز بهار دوباره به آن نیاز دارند عرضه می شود.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی

در این نمایشگاه ادوات و ابزار باغبانی و ماشین آلات کشاورزی، سیستم های آبیاری، انواع سموم و کود ها و بذر ها مانند بذر شبدر، علوفه ها، صیفی جات، یونجه و تجهیزات گل خانه ای به نمایش در می آید، همچنین کشاورزان و تولید کنندگان جدید ترین دستاورد ها و تجربیات خود را در زمینه فنی و مهندسی تبادل می کنند.

نمایشگاه عرضه محصولات شب یلدا

شب یلدا یکی از جشن های باستانی ایرانیان است و در این شب مردم هر شهری رسومات خاص خود را دارند برپایی چنین نمایشگاه هایی به مردم کمک می کند تا محصولات مورد نظر خود چون مرکبات و هندوانه و آجیل را به راحتی و قیمتی مناسب در دسترس داشته باشند. این نمایشگاه نیز در سالن نمایشگاه بین المللی ارومیه برگزار می شود‌.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی

هدف از برپایی این گونه نمایشگاه ها که یکی از رخداد های تجاری در حیطه پزشکی است، کمک به پیشرفت و توسعه پزشکی است.

این نمایشگاه محلی برای عرضه تجهیزات فیزیوتراپی، تخت های بیمارستانی، تجهیزات رادیولوژی، یونیت های دندانپزشکی و هم چنین جایی برای آشنایی بیشتر با رشته های پزشکی است.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

این نمایشگاه تخصصی در عرصه ساختمان سازی با حضور صد ها شرکت از استان های مختلف کشور برگزار می شود و سازندگان در و پنجره، آسانسور و صنایع آلومینیومی، لوله و اتصالات و تاسیسات، سیستم های گرمایشی و سرمایشی در این نمایشگاه بین المللی ارومیه حضور دارند.

نمایشگاه تخصصی مبلمان

نمایشگاه بین المللی مبلمان انواع مبلمان راحتی، استیل و کلاسیک را در معرض دید بینندگان قرار می دهد و کار هایی با طراحی های نوین و سنتی برای هر سلیقه ای ارائه می کند.

نمایشگاه توان مندی های صادراتی غرب کشور

نمایشگاه توان مندی های صادراتی غرب کشور فرصت مناسبی برای روابط اقتصادی و افزایش تبادلات تجاری است. دسته های صنعت، کشاورزی، بازرگانی و معدن در این نمایشگاه حضور دارند.

غرفه سازی و ساخت غرفه نمایشگاهی

زیر گروه های این نمایشگاه: محصولات حوزه شیلات، محصولات پتروشیمی، صنعت مخابرات و ارتباطات، لوازم خانگی، محصولات آموزشی و نوشت افزار، صنایع نساجی و چرم و پوشاک، فرش ماشینی و انواع کف پوش های غیر مخمل، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، محصولات بهداشتی و سلولزی و شیمیایی، فرش دستباف صنایع دستی و گردشگری هستند.

همه این نمایشگاه ها در نمایشگاه بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی برگزار می شود البته این لیست بخش کوچکی از نمایشگاه هایی است که در این مرکز بزرگ دائمی و بین المللی غرب کشور هر سال برپا می شود.

سخن پایانی

شرکت در نمایشگاه بین المللی ارومیه می‌تواند برای هر شغل و محصولی راهی هموار برای پیشرفت و توسعه باشد اما این پیشرفت به پیش زمینه هایی نیاز دارد و لازم است تا شما یک غرفه با معیار های بین المللی داشته باشید.

برای دانستن قیمت غرفه سازی نمایشگاهی می‌توانید با هلدینگ کبیر سازان در ارتباط باشید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button