KABIR KARSAN

نمایشگاه معدن 1402

تاریخ برگزاری : ۱۳ تا ۱۶ ابان ماه ۱۴۰۲
محل برگزاری : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
نمایشگاه معدن 1402

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

نمایشگاه معدن یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های بین‌المللی که هرساله در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود  می باشد. این نمایشگاه سالانه در ایران و در شهر تهران نیز افتتاح و برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در بین افرادی که در عرصه معدن و سنگ‌های تزئینی کار می‌کنند، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

یکی از مزایای این نمایشگاه این است که سالانه انواع مختلفی از شرکت‌های داخلی و خارجی که در راستای تولید ماشین آلات و تجهیزات مربوطه هستند در این نمایشگاه به گرد هم می‌آیند و تجهیزات خود را در اختیار افراد قرار می‌دهند.

هدف از برگزاری نمایشگاه معدن 1402 و یا همان نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن ماشین آلات و تجهیزات مربوطه چیست؟

شرکت در نمایشگاه‌های تجاری مزایای متعددی را برای کسب‌وکار شما دارد. برخلاف سایر فعالیت‌های بازاریابی، نمایشگاه‌ها به‌ویژه نمایشگاه‌های بین‌المللی بستر گسترده‌ای را برای برندها فراهم می‌کنند تا خدمات خود را به نمایش بگذارند و بتوانند علاوه بر گسترش کسب و کار، تجهیزات خود را با بیشترین سود بفروشند.

علاوه بر این شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند به شما کمک کند تا با افرادی که فعالانه به دنبال معامله هستند ملاقات کنید.

شرکت در یک نمایشگاه به شما این امکان را می‌دهد که برند خود را در میان جمعیت گسترده‌تری تبلیغ کنید و آن‌ها را از محصولات و خدمات خود آگاه کنید. با توجه به نوع صنعت، غرفه‌داران می‌توانند نمایش‌هایی را در رابطه با نوع تجهیزات خود برگزار کنند و بازخورد تجاری یا کلی را در مورد تجهیزات خود کسب کنند.

نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی این فرصت عالی را برای عرضه‌کنندگان سنگ‌های تزئینی و ماشین آلات فراهم می‌کند تا تجهیزات خود را در دید بازدیدکنندگان فراوانی قرار دهند و بتوانند تجهیزات خود را به فروش برسانند.

البته این نمایشگاه نه تنها برای فروشندگان دارای منافع بسیاری است بلکه برای بازدیدکنندگان نیز سود و منفعت زیادی دارد. در نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن ماشین آلات و تجهیزات مربوطه می‌توانید انواع مختلفی از سنگ‌های تزئینی و ماشین آلات را مشاهده کنید.

هر نمایشگاهی با یک هدف مشخصی برگزار می‌شود. در نتیجه نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی  نیز با یک هدف مشخص افتتاح و برگزار می‌شود. یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه در حقیقت افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی برای تولیدکنندگان داخلی است.

از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه توسعه و گسترش ارتباطات بین‌المللی برای بازرگانان و صاحبان صنایع و تجهیزات مربوطه است. مورد بعدی تلاش برای گسترش خدمات فنی و مهندسی سنگ‌های گوناگون در داخل کشور و صادر کردن آن به کشورهای خارجی است.

تجهیزات موجود در نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن ماشین آلات و تجهیزات مربوط

نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی از جمله نمایشگاه‌هایی است که بسیار قدیمی بوده و تحت عنوان بهترین نمایشگاه سنگ‌های تزیینی شناخته شده است.

نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی سالانه در جهان برگزار می‌شود. امسال نیز این نمایشگاه با همکاری انواع شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌‌شود.

در این نمایشگاه بین‌المللی انواع مختلفی از کارخانه‌جات سنگ‌بری، معادن مختلف سنگ، سازندگان و تولیدکنندگان ماشین آلات معدن و حفاری و همچنین فرآوری سنگ، سازندگان ابزار آلات فرآوری معادن، و صادرکنندگان و واردکنندگان سنگ‌های تزئینی و ماشین آلات به دور هم گرد می‌آید و باتوجه به کیفیت تجهیزات‌شان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اهمیت ساخت غرفه در نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

برخی از فروشندگان فکر می‌کنند که نوع غرفه ساخته شده در نمایشگاه‌های بین‌المللی اهمیت چندانی ندارد. ولی باید بگوییم که این تصور کاملا غلط است. غرفه‌ای که در نمایشگاه توسط شما ساخته می‌شود در رسیدن به موفقیت شما، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

باید برای ساخت یک غرفه مناسب و جدید از افراد توانمند کمک بگیرید. غرفه‌سازی کبیرسازان در این راه می‌تواند به شما کمک زیادی بکند. اگر می‌خواهید که یک غرفه زیبا در نمایشگاه بین‌المللی داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از غرفه‌سازی کبیرسازان کمک بگیرید.

قطعاً هرچقدر که بخواهید غرفه‌تان دکوراسیون زیباتری داشته باشد باید هزینه بیشتری را بپردازد. اگر برنامه‌ریزی صحیح و درست داشته باشید در طول تاریخ برگزاری نمایشگاه می‌توانید تمامی هزینه‌هایی را که بابت ساخت غرفه و دکوراسیون صرف کرده‌اید، جبران کنید.

نکته دیگری که باید به آن بسیار توجه کنید موقعیت مکانی غرفه‌تان در نمایشگاه بین‌المللی است. تمام تلاش خود را بکنید تا غرفه شما در راهرو اصلی یا محوطه اصلی نمایشگاه باشد تا بازدیدکنندگان بیشتری از غرفه‌تان بازدید کنند. غرفه‌سازی در اماکن کناری یا حاشیه نمایشگاه کار کاملا اشتباهی است زیرا معمولا بازدیدکنندگان کمی از غرفه‌های کنار نمایشگاه بازدید می‌کنند.

حتی می‌توانید علاوه بر مقدار هزینه صرف شده، سود زیادی را از این نمایشگاه به‌دست بیاورید.

اما اگر شما نمی‌خواهید که هزینه زیادی را در راه غرفه‌سازی صرف کنید و به دنبال غرفه‌سازی ارزان هستید و در عین‌حال می‌خواهید که غرفه مناسب داشته باشید، پیشنهاد ما به شما غرفه‌سازی کبیرسازان است.

برای اینکه یک غرفه جذاب و مناسب فضای نمایشگاه بین‌المللی داشته باشید باید هزینه‌هایی را در این راه صرف کنید.

قطعاً هیچ فردی دوست ندارد از یک غرفه ساده و تکراری بازدید کند. اغلب افراد در نمایشگاه‌ها از غرفه‌هایی بازدید می‌کنند که دکوراسیون جذاب و دیدنی دارند و تجهیزات‌شان با یک سلیقه بی‌نظیری چیده شده است.

به دلیل اینکه معمولاً در نمایشگاه‌های بین‌المللی تولیدکنندگان معروف و معتبر شروع به فعالیت کردن می‌کنند لذا فضای حاکم یک فضای رقابتی سخت و سنگین است.

تاریخ برگزاری این نمایشگاه از یک شنبه 8 خرداد الی جمعه 11 خرداد  است و شما در این تاریخ می‌توانید به نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی رفته و از تجهیزات آن دیدن کنید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به انواع مختلف سنگ‌های تزئینی علاقه دارید و یا به دنبال یک سنگ باارزش و کمیاب هستید می‌توانید در تاریخ مربوطه به این نمایشگاه بروید و سنگ مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

به وضوح قابل مشاهده است که در این چند سال اخیر با همکاری تولیدکنندگان عرصه سنگ‌های تزئینی و ماشین آلات تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن ماشین آلات بسیار افزایش پیدا کرده است.

نمایشگاه سنگ

راه‌های کسب موفقیت در نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن ماشین آلات و تجهیزات مربوط

اولین گامی که در دستیابی به موفقیت در این نمایشگاه به شما کمک زیادی می‌کند نحوه عملکرد و برخورد کارکنان‌تان است.کارکنانی که برای غرفه خود استخدام می‌کنید باید با ویژگی‌های تجهیزات غرفه شما و نحوه کارکرد هرکدام آشنایی کامل را داشته باشند. باید کارکنان از مهارت‌ ارتباط اجتماعی بالایی برخوردار باشند تا با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنند و تجهیزات شما را به آن‌ها معرفی کنند‌‌.

گام دوم این است که شما تجهیزات خود را تبلیغ کنید. توجه داشته باشید که تبلیغات شما باید به گونه‌ای باشند که برای بازدیدکنندگان تکراری یا نامفهوم نباشد. در تبلیغات‌تان حتما به معرفی جامع و کامل تجهیزات‌تان اعم از ویژگی‌ها، نحوه کارکرد و قیمت آن بپردازید.تبلیغاتی را که در رابطه با تجهیزات خود انجام می‌دهید راه رسیدن به موفقیت را برای شما کوتاه‌تر می‌کند. این امر به دلیل این است که تبلیغات نقش بسیار موثری را در فروش تجهیزات مربوطه ایفا می‌کنند.

سخن پایانی

‌نمایشگاه‌های بین‌المللی این فرصت را برای افراد فراهم می‌کنند تا علاوه بر خرید و فروش تجهیزات و کالاهای مربوطه شریک تجاری برای خود پیدا کنند. نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی سالانه در سرتاسر جهان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی شناخته شده است.

برای اینکه در نمایشگاه یک غرفه مناسب داشته باشید، می‌توانید غرفه‌سازی خود را به غرفه‌سازی کبیرسازان بسپارید. همچنین اگر به دنبال غرفه‌سازی ارزان در نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی هستید غرفه‌سازی کبیرسازان گزینه مناسبی برای شما است. زیرا خدماتی با قیمت مناسب را ارائه می‌دهد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button