PROJECT

غرفه سازی شرکت پلی پارس ایرانیان

شرکت پلی پارس ایرانیان در راستای تحقق سیاست‌های کلان بهبود و بهره‌وری در صنعت آب کشور از سال 1361 فعالیت خود را در بخش تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن جهت مصرف در صنعت آبیاری، آبرسانی، کشاورزی، آب و فاضلاب ساختمان و پروژه‌های تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی با برند پلی پارس آغاز نمود .

در این راستا در سازمان‌های جهاد کشاورزی، شرکت‌های آب منطقه‌ای‌، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، پروژه‌های فضای سبز شهرداری، شرکت‌های مخابرات و همینطور شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی حضور یافته و همواره تلاش نموده ضمن به کارگیری پرسنلی مجرب با دانش و استفاده از تکنولوژی روز در جهت توسعه روابط تجاری و بازرگانی کشورهای همسایه و صادرات محصول به کشورها و بازارهای هدف مرتبط گام بردارد.

پلی پارس امروزه بزرگترین تولید کننده انواع اتصالات پلی اتیلن در منطقه می‌باشد. در سال 1398 قراردادی فی مابین شرکت پلی  پارس ایرانیان و شرکت غرفه سازی کبیرسازان کارسان منعقد شد که بر اساس آن تمامی مراحل طراحی و ساخت غرفه آن شرکت توسط تیم غرفه سازی کبیرسازان کارسان انجام گشت.امید به همکاری بیشتر با مجموعه بزرگ پلی پارس ایرانیان…

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button