PROJECT

غرفه سازی شرکت سردریزان تجهیزات فروشگاهی 1398

مدیرعامل و موسس شرکت آقای حسین فیضی اسکوئی کار خود را از سال ۱۳۵۹ با تعمیرات انواع لوازم برودتی ( خانگی و صنعتی) آغاز نموده است . این شرکت غرفه سازی نمایشگاهیشان را به کبیرسازان سپردند.
۱۳۶۳: تاسیس فروشگاه “تهران سرد” واقع در خیابان جمهوری.
۱۳۶۴: افتتاح کارگاه در خروجی پالایشگاه تهران.
۱۳۷۲:افزایش حجم کاری کارگاه و انتقال به خیابان خاوران.
۱۳۷۶: ثبت شرکت “سردریزان تهران” .
۱۳۸۱: انتقال کارخانه به چهاردانگه و افزایش حجم تولیدی کارخانه و افزایش مساحت کارخانه به ۲۰۰۰ متر مربع.
۱۳۹۱: افزودن چندین خط تولید جدید و متعاقبا تولید محصولات متنوع.
۱۳۹۲: اخذ نمایندگی ایران کارخانه دیکتاش

درباره دیکتاش

کارخانه دیکتاش در سال ۱۹۶۱ با فروش لوازم الکتریکی عمر کاری خود را آغاز نمود. در سال ۱۹۶۳ این کارخانه برای اولین بار یخچال هایی با “ویترین بالا” و به اندازه ۲۰۰ مترمربع تولید کرد. با توجه به افزایش تقاضا، به شهرSietler و به مساحت ۸۰۰ متر مربع منتقل شد.

با افزایش تقاضا داخلی و خارجی این کارخانه به منطقه صنعتی Sincan منتقل شد و مساحت آن به ۴۲۰۰ متر مربع رسید.
این کارخانه از سال ۱۹۶۰ با اتکا به دانش و تجربه دیرین خود، مفتخر است بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
در کارخانه ما، محصولاتی که واجد شرایط زیبایی، استاندارد بالا به وسیله نیروهای مختصص تولید می شوند که رضایت مشتریان را جلب کنند. ۴۰ درصد محصولات ما در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، عمده فروشی های مواد غذایی و فروشگاه های دیگر در ترکیه استفاده می شود .

۶۰ درصد دیگر آن در کشورهایی نظیر: آلمان، اتریش، فرانسه، انگلیس، روسیه، اوکراین، رومانی، بلغارستان، ایران، اردن، سوریه، عراق، کویت و کشورهای دیگر صادر می شود.
در سال 1398 و در نمایشگاه تجهیزات نمایشگاهی با شرکت غرفه سازی کبیر سازان وارد فعالیت شدند و با عقد قراردادی مبنی بر ساخت و نصب و راه اندازی اسپیس و بنر قدم مهمی در عرصه غرفه سازی ارزان و ساخت غرفه ای مطلوب مشتری به انجام رساندیم با نهایت سپاس از حسن انتخاب شرکت بزرگ فروشگاهی سردریزان و امید به همکاری در پروژه های غرفه سازی کبیرسازان آینده آن شرکت محترم…

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button