PROJECT

غرفه سازی شرکت داروئی امرتات

شرکت داروئی امرتات شیمی در سال 1388 با هدف تولید مواد شیمیایی با خلوص بالا، حلال های کروماتوگرافی و محلول کارل فیشر توسط جمعی از متخصصین صنایع شیمیایی دارویی، تأسیس گردید .

این شرکت توليد محصولات خود را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی به مصرف کنندگان داخلی و خارجی ارائه کرده و سعی در فروش محصولات با قیمت رقابتی نسبت به مشابه خارجی آنها دارد.

این شرکت مفتخر است که اولین تولیدکننده محلول تک جزئی کارل فیشر بدون پیریدین با شماره ثبت اختراع 79217 و حلال های HPLC گرید از جمله متانول، استونیتریل، هگزان، ایزوپروپانول و غیره بوده است

شرکت غرفه سازی کبیرسازان این بار در نمایشگاه مواد آزمایشگاهی شهر آفتاب

در سال 1398 بنا به در خواست مدیریت عامل شرکت امرتات شیمی بر اساس قراردادی رسمی شرکت محترم دارویی امرتات شیمی ساخت غرفه کبیرسازان و طراحی آن را به شرکت غرفه سازی کبیر سازان سپردند.

بر اساس این قراردا شرکت کبیر سازان وارد مراحل نظرسنجی مجموعه امرتات شده و با کسب اطلاعات جامع و تمامی موارد مورد نظر شرکت امرتات طراحی را در سطح بالایی از المان گرایی انجام داده و با ساخت غرفه ای مطلوب با جانمایی مناسب کالا ها و احترام به حقوق شرکت غرفه دار تقدیم حضور آن شرکت محترم گردید با تشکر از نهایت اعتماد مجموعه امرتات به تیم غرفه سازی کبیر سازان.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button