KABIR KARSAN

مراحل ساخت غرفه نمایشگاهی

ghorfe
12
December
2022
فهرست محتوا
ghorfe
December 12, 2022

مراحل ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت در یک نمایشگاه غرفه ممکن است دلهره آور به نظر برسد اما مطمئناً با دانستن مراحل ساخت غرفه نمایشگاهی تجربه ای ارزشمند است اما برای ایجاد یک نمایش موفق باید یک فرایند مشخص انجام شود مهمترین و مهمترین چیز ، شما باید برای شرکت در یک نمایشگاه هدف مشخصی داشته باشید که آیا این امر می تواند باعث ایجاد آگاهی از برند ، راه اندازی محصول جدید یا اهداف شرکت شود این هدف برای بازدیدکنندگانی که در غرفه نمایشگاه شما قدم می زنند باید روشن باشد فرآیند ذکر شده در زیر این اطمینان را به شما می دهد که جایگاه مناسبی در نمایشگاه دارید.

بهتر است با یک تیم طراحی خوب در مورد هدف خود بحث کنید هنگامی که آنها هدف را درک کردند ، می توانند ایده های غرفه سازی را شروع و یک غرفه مبتکرانه در نمایشگاه بسازند طراحان موظفند تصویر واقعی ، درست از گرافیک ، نورپردازی ، چیدمان غرفه را مشاهده کنند مرحله طراحی شامل آزمایش و خطا است. بنابراین ، طراحان باید انعطاف پذیر باشند تا بتوانند آن تغییرات را تغییر دهند بدون اینکه یکپارچگی و ایده پروژه را به خطر بیاندازند اطلاع از طراحی پایه در وضعیت برند و آینده تجارت شما نیز تأثیر می گذارد.

پس از اتمام طراحی ساخت غرفه نمایشگاه است. تولید کنندگان باید با استفاده از مصالح با کیفیت عالی غرفه را مطابق طرح تصویب شده در انبار بسازند وظیفه اصلی آنها این است که بدانند کیفیت در هر مرحله از ساخت و ساز به خطر نمی افتد. زمان مورد نیاز برای تولید بسته به نوع غرفه و عناصر طراحی موجود در آن متفاوت است. غرفه نمایانگر شرکت در یک نمایشگاه است. بنابراین ، مهم است که نمونه مناسبی را در این رویداد انجام شود.

۱- مرحله نصب و لجستیک

بطور کلی ساخت غرفه نمایشگاهی با مرحله تولید خاتمه نمی یابد. همچنین شامل نصب در محل می باشد اما قبل از نصب نیاز به مکان لازم منتقل می شود. این جایی است که Logistics وارد عمل می شود. محصول نهایی باید بتواند در برابر فرآیند حمل و نقل مقاومت کند. پس از تحویل در محل مورد نظر ، پایه بایستی به همراه وسایل در جای خود قرار گیرد و کاملاً مونتاژ شود.

آخرین مرحله از داشتن یک نمایشگاه غرفه ای کامل این است که اطمینان حاصل شود که این پایه به صورت صحیح ساخته و تنظیم شده است و همچنین آزمایش می شود که عملکرد آن صحیح است یا خیر.

۲- مدیریت پروژه

در هر یک از مراحل فوق ، داشتن یک نقطه مشترک ارتباطی که با همه هماهنگ باشد ، مهم است. تعداد کمی از سازندگان غرفه نمایشگاه وجود دارد که یک مدیر پروژه برای پروژه شما استخدام کرده باشند آنها در هر مرحله از فرآیند با شما همکاری می کنند و مطمئن می شوند که غرفه نمایشگاهی شما الزامات را برآورده می کند و بدون هیچ مشکلی نصب می شود.

این باعث می شود تا بار تماس شما با هر شخص درگیر در ساخت غرفه کمتر شود و شما قادر خواهید بود روی فعالیت اصلی خود تمرکز کنید و روند کار بدون دردسر انجام شود.

بنابراین ، اینها مراحل مهم ایجاد غرفه نمایش الهام بخش برای ساخت غرفه نمایشگاهی شما بودند.

اگر شرکت شما با مشکلات محدودیت بودجه روبرو است ، می توانید گزینه اجاره غرفه های نمایشگاه را انتخاب کنید و این امکان را برای شما فراهم می کند که غرفه های نمایشگاهی مؤثر و مناسب برای بودجه را انتخاب کنید.

در کنار ایجاد غرفه نمایشگاهی جذاب ، باید استخدام کارمندان ذیصلاح که نماینده شرکت هستند را نیز استخدام کنید. آنها باید به اندازه کافی آموزش ببینند تا به تمام سؤالات مشتری شما پاسخ دهند. همه این عوامل در کنار هم برای یک نمایش موفق در این رویداد نقش دارند.

با توجه به طول و عرض غرفه درخواستی قیمت غرفه سازی نمایشگاهی متغیر است، برای مقدار زیر 24 متر و بالای 300 متر میتوانید با شماره 09125866830 تماس حاصل فرمایید.

شرکت کبیرسازان کارسان یکی از شرکت های غرفه ساز در ایران است که توانسته فرایند ایجاد غرفه نمایشگاهی عالی را به خوبی برای مشتریان خود اجرا کند.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
شغل نجاری و کارگاه نجاری اهمیت بسیاری در صنعت ساختمان دارند. نجاری مراحل ساخت اشیاء...
5 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه سازی است که...
4 مارس, 2024
رنگ آمیزی یکی از مهم ترین بخش‌ های تعمیر و نوسازی غرفه سازی است که...
4 مارس, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
معمولاً غرفه ‌های نمایشگاهی فضاهایی هستند که افراد زیادی در آن ‌ها حضور دارند. اگر...
6 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
نمایشگاه های روسیه شهر مسکو قلب روسیه است و این باعث شده تا توجه ویژه...
3 فوریه, 2024
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button