KABIR KARSAN

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی 1403

تاریخ برگزاری : 08 الی 11 خرداد 1403
محل برگزاری : نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی 1403

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

امتیاز خود را ثبت کنید

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی تهران

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی تهران یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی و تجاری در ایران است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به ورزش برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش تجهیزات و وسایل ورزشی، معرفی برندهای معتبر در حوزه ورزش، ارائه آخرین تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها در صنعت ورزشی به علاقمندان و فعالان این حوزه محسوب می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت و فواید ورزش، ترویج فعالیت‌های ورزشی، تشویق به سبک زندگی سالم و فعال، ترویج فروش تجهیزات و وسایل ورزشی با کیفیت، ارتقاء سطح صنعت و تجارت ورزش در کشور است.

این نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای شناسایی نیازهای بازار ورزش، ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات ورزشی، ارائه فرصت‌های تجاری و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند. این نمایشگاه همچنین فرصت مناسبی برای شبکه‌سازی، افزایش فروش، ارتقاء دانش فنی و آگاهی از آخرین توسعه‌ها در حوزه ورزش فراهم می‌آورد.

نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های بین المللی که به صورت سالانه در تهران برگزار می‌شود  است. این نمایشگاه در بین افراد مخصوصا افراد ورزشکار از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و سالانه افراد زیادی از این غرفه سازی این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

یکی از مزایای این نمایشگاه ورزشی این است که سالانه انواع مختلفی از شرکت‌های داخلی و خارجی تولیدکننده تجهیزات ورزشی در این نمایشگاه به دور هم جمع می‌شوند و کالاهای خود را در اختیار افراد قرار می‌دهند.

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی با چه اهدافی برگزار می‌شود؟

نمایشگاه ورزش بین‌المللی تجهیزات ورزشی این فرصت عالی را برای عرضه‌کنندگان کالاهای ورزشی فراهم می‌کند تا کالاهای خود را در یک مکان پربازدید در دید بازدیدکنندگان زیادی قرار دهند و موفق شوند که کالاهای خود را با سود خوب به فروش برسانند.

البته علاوه بر فروشندگان، این نمایشگاه‌ها سبب می‌شوند که افراد ورزشکار به راحتی هر کالا و وسیله ورزشی که می‌خواهند را به راحتی از بهترین شرکت خریداری کنند. شما در این نمایشگاه می‌توانید کالاهای ورزشی متنوع را با قیمت‌ها و مارک‌های مختلف مشاهده کرده و در صورت تمایل خریداری کنید.

نمایشگاه  ورزش و تجهیزات ورزشی به صورت سالانه در شهرها و شهرستان‌های مختلف ایران برگزار می‌شود. امسال نیز این نمایشگاه با همکاری و تعداد چشمگیری از شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی برگزار می‌‌شود.

تاریخ برگزاری این نمایشگاه از شنبه 8 خرداد الی سه شنبه 11 خرداد است و شما در این تاریخ می‌توانید از نمایشگاه بین‌المللی ورزش دیدن کنید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به وسایل و تجهیزات ورزشی علاقه زیادی دارید و یا به دنبال یک وسیله ورزشی کمیاب هستید به راحتی می‌توانید در این نمایشگاه وسیله مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

از آنجا که این نمایشگاه بین‌المللی سالانه در استان‌های مختلفی برگزار می‌شود سطح کیفیت کالاها و تجهیزات ورزشی به این که نمایشگاه مورد نظر در چه استانی و در چه سطحی از کشور قرار بگیرد، بستگی دارد.

قطعاً این نمایشگاه‌های ورزش بین‌المللی که در استان‌های مختلف برگزار می‌شوند دارای مزایا و منافع بسیار زیادی برای فروشندگان و بازدیدکنندگان هستند. نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلف با هدف‌های متفاوتی برگزار می‌شوند و در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که قرار است در خرداد ماه در تهران برگزار شود انواع مختلفی از تجهیزات و وسایل ورزشی به فروش می‌رسد.

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی 1403

وسایل ورزشی که در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی عرضه می‌شوند

در نمایشگاه‌های بین‌المللی ورزشی، تجهیزات و وسایل ورزشی متفاوتی عرضه می‌شوند. تجهیزاتی از جمله وسایل بدنسازی، پوشاک ورزشی، مکمل‌های غذایی بدنسازی، تجهیزات و لوازم انواع رشته‌های ورزشی به‌ویژه رزمی و آب و هوایی. در نمایشگاه‌ ورزشی شما می‌توانید بهترین و نوین‌ترین وسایل ورزشی موجود در دنیا را مشاهده کنید.

برندها و مارک‌های مختلف توسط شرکت‌های بزرگ و معتبر در نمایشگاه ورزشی بین‌المللی به فروش می‌رسند. وسایل و تجهیزاتی که در نمایشگاه ورزشی موجود هستند شامل موارد زیر می‌شود:

لوازم و تجهیزات ورزشی-پزشکی، مکمل‌های دارویی و پروتئینی، لوازم و تجهیزات بدنسازی، لوازم و تجهیزات تناسب اندام، انواع پوشاک ورزشی، انواع کفش ورزشی، انواع تورها و توپ‌ها، لوازم کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی، تجهیزات اتومبیل رانی و دوچرخه سواری، لوازم ورزش‌های رزمی و بوکس، لوازم اسکی و اسکیت، تجهیزات پینت بال، تجهیزات ورزش‌هایی هوایی،

تجهیزات ورزش‌هایی آبی، لوازم اسب دوانی، لوازم پاورلیفتینگ، کف پوش‌های ورزشی، لوازم ژیمناستیک، تجهیزات دومیدانی، تشکل‌های بادی و طبی، ادوات ورزش‌های فکری، تجهیزات و تاسیسات اماکن ورزشی، انواع وسیله‌های وزن‌کشی، ساعت و زمان‌سنج‌های ورزشی، تجهیزات ورزش‌های پارکی.

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه‌ ورزش

از آنجایی که هر نمایشگاه با یک هدف مشخصی برگزار می‌شود می‌توان به این نتیجه رسید که این نمایشگاه‌ها می‌توانند برای ما سود زیادی داشته باشند و سبب گسترش کسب و کارمان شوند.

غرفه‌سازی و راه اندازی یک کسب و کار در نمایشگاه‌های بین المللی هزینه‌هایی را به دنبال دارد و شما باید برای آن هزینه مشخصی را صرف کنید.  برخلاف تصور خیلی از فروشندگان ساخت غرفه زیبا نقش بسیار زیادی در جذب مشتری دارد و سبب گسترش کسب‌وکار شما می‌شود.

 البته نگران نباشید زیرا آنقدر تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ ورزشی زیاد است که اگر برنامه‌ریزی مناسب و درستی را داشته باشید می‌توانید به آسانی تمام هزینه‌ای که پرداخت کردید را تمام و کمال جبران کنید و علاوه بر آن سود زیادی را نیز از این طریق کسب کنید.

چگونگی غرفه‌سازی نمایشگاه در نمایشگاه‌های پربازدید به ویژه نمایشگاه‌ ورزشی بین‌المللی از حساسیت و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما یک کسب‌وکار خوب در رابطه با تجهیزات ورزشی دارید می‌توانید از طریق غرفه‌سازی مناسب و جذاب از این نمایشگاه سود زیادی را کسب کنید. در نمایشگاه‌های بین‌المللی به دلیل اینکه شرکت‌های معتبر و بزرگ در آنجا حضور دارند باید غرفه‌ای را طراحی کرده و بسازید که از جذابیت حداکثری برخوردار باشد.

پس فراموش نکنید که غرفه‌سازی از اهمیت بسیار زیادی در نمایشگاه‌های بین‌المللی برخوردار است.

غرفه شما در حقیقت نقش جذب بازدیدکننده را برای شما دارد. لذا باید غرفه خود را آنقدر دیدنی بسازید که سبب جذب بازدیدکنندگان زیادی شود. غرفه‌ای که می‌سازید باید دارای دکوراسیون زیبا باشد. البته نحوه چیدمان تجهیزات و کالاهایتان در غرفه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اینکه بتوانید یک غرفه مناسب با فضای نمایشگاه‌ بین‌المللی بسازید می‌توانید از غرفه‌سازی کبیرسازان دعوت به همکاری کنید.  غرفه‌سازی کبیرسازان در ساخت غرفه‌های جذاب همراه با دکوراسیون زیبا به شما کمک زیادی می کند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی 1403

عوامل دستیابی به موفقیت در نمایشگاه ورزش 1403

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ورزشی یکی از پربازدیدترین و حتی می‌توان گفت مهم‌ترین نمایشگاه‌ ایران است‌‌. سالانه در این نمایشگاه شرکت‌های معتبر و برندهای معروفی شرکت می‌کنند و در نتیجه رقابت بین فروشندگان در این نمایشگاه‌ها بسیار سنگین و حساس است.

اما پیشنهاد ما به شما این است که شانس خود را در این نمایشگاه‌ها امتحان کنید زیرا برای هر فروشنده شرکت در این‌گونه نمایشگاه‌ها یک فرصت طلایی به شمار می‌آید. برای اینکه بتوانید در فروش وسایل ورزشی خود موفق باشید باید فروش خود را به گونه‌ای آغاز کنید که بتوانید بازدیدکنندگان زیادی را به غرفه خود جذب کنید.

یکی از مواردی که سبب می‌شود تا شما بتوانید کالاهای خود را در این نمایشگاه با بیشترین سود به فروش برسانید عملکرد کارکنان غرفه شما است. کارکنانی که برای غرفه خود انتخاب می‌کنید باید اطلاعات جامع و کاملی نسبت به کالاها و تجهیزات ورزشی غرفه شما داشته باشند.

قطعاً در طول زمان برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگان زیادی از غرفه شما بازدید می‌کنند.

باید کارکنان غرفه شما آنقدر مهارت داشته باشند که در این فرصت کوتاهی که بازدیدکنندگان در حال بازدید از غرفه هستند کالاهای غرفه شما را تبلیغ کنند و در رابطه با ویژگی‌ها و کیفیت کالاهای شما به بازدیدکنندگان توضیحات لازم را بدهند.

توجه داشته باشید که هر چقدر روابط اجتماعی کارکنان غرفه شما بالاتر باشد راه دستیابی به موفقیت کوتاه‌تر خواهد شد.

راه دوم برای کسب موفقیت تبلیغات تجهیزات ورزشی غرفه‌تان است‌‌. تبلیغات درست و مناسب و همچنین جذاب در فروش کالاها نقش بسیار مهم و اساسی را ایفا می‌کند. توجه داشته باشید که از تبلیغات خسته کننده و تکراری در جهت تبلیغ کالاهای خود استفاده نکنید.

سخن پایانی

هرساله نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلفی در سراسر کشور در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شوند که نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی نسبت به سایر نمایشگاه‌ها در بین افراد محبوبیت زیادی دارد.

ساخت غرفه مناسب در جذب مشتری بسیار موثر است لذا حتما غرفه خود را در حیطه اصلی نمایشگاه بسازید و از ساخت غرفه خود در حاشیه نمایشگاه خودداری کنید. زیرا معمولا بازدیدکنندگان از غرفه‌های گوشه کناری نمایشگاه بازدید نمی‌کنند.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button