KABIR KARSAN

نمایشگاه مواد غذایی 1403 /اگروفود 1403

تاریخ برگزاری : 19 الی 22 خرداد 1403
محل برگزاری : نمایشگاه بین المللی سئول
اسپانسر نمایشگاه مواد غذایی 1402

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی 1403

نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی ایران یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی در حوزه مواد غذایی و صنایع وابسته به آن است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به این صنعت برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با صنعت مواد غذایی، معرفی تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌ها در این حوزه، ارتقاء کیفیت و استانداردهای صنعتی و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و فعالان این حوزه محسوب می‌شود.
هدف اصلی این نمایشگاه ارائه فرصت‌های تجاری، ترویج محصولات با کیفیت بالا، ارتقاء سطح فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در صنعت مواد غذایی، معرفی آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها به علاقمندان و فعالان این حوزه است. این نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای شبکه‌سازی، افزایش فروش، ارتقاء دانش فنی و تبادل تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند.
با حضور در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان مواد غذایی می‌توانند بازارهای جدید را شناسایی کرده، محصولات خود را به نمایش بگذارند، قراردادهای جدید ببندند و از فرصت‌های تجاری مناسب بهره‌مند شوند. این نمایشگاه همچنین به علاقمندان به این حوزه فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات موجود در بازار فراهم می‌آورد.

نمایشگاه مواد غذایی 1403 قطعاً یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌هایی خواهد بود که در سال آینده برگزار می‌شود و بازرگانان و خوش‌خوراک‌های بسیاری از هم‌اکنون مشغول برنامه‌ریزی برای حضور و غرفه سازی موفق در این نمایشگاه و شناسایی ظرفیت‌های آن می‌شوند.این نمایشگاه که شامل انواع مواد غذایی و صنایع وابسته آن است، برای بسیاری از شرکت‌های تولیدی، کارخانه‌ها، کسب‌وکارهای خرد، سازمان‌های دولتی و بزرگ و حتی عموم مردم حایز اهمیت است چراکه با حضور در این نمایشگاه می‌توانند تمام نیازهای خود را در مورد مواد غذایی و خوراکی یک‌جا برطرف کنند.

ثبت‌نام در نمایشگاه مواد غذایی برای شرکت‌کنندگان این نمایشگاه هم بسیار مفید است و در مسیر بازاریابی و برندینگ هرکدام از ذی‌نفعانی که در نمایشگاه مواد غذایی 1402 شرکت می‌کنند، اثرگذار خواهد بود.

چنان‌چه شما هم قصد حضور در نمایشگاه مواد غذایی را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا با موارد مربوط به حضور در این نمایشگاه آشنا شوید و از اکنون به فکر غرفه‌سازی نمایشگاه مواد غذایی باشید تا حضور موثرتر و نتیجه‌بخشی را تجربه کنید.

 

چرا در نمایشگاه مواد غذایی شرکت کنیم؟

در این مقاله با دلایل حضور و مراحل ثبت‌نام نمایشگاه مواد غذایی، نکاتی برای حضور ثمربخش در نمایشگاه، اصول طراحی دکوراسیون و غرفه‌سازی در نمایشگاه مواد غذایی 1402 و فواید حضور در نمایشگاه‌های تخصصی آشنا می‌شوید. در ادامه همراه ما باشید و در میان غرفه‌های نمایشگاه خوش بدرخشید.

چرا حضور در نمایشگاه مواد غذایی 1403 مهم است؟

نمایشگاه‌های مختلف چه در حوزه ملی و چه در حوزه بین‌المللی برگزار شوند، اهداف به‌خصوصی را دنبال می‌کنند. در کشورهای صنعتی و پیشرفته، ایجاد یک بازار متمرکز برای خریداران خارجی و آشنایی با تولیدکنندگان و به نوعی گردشگری خوراک، هدف اصلی شرکت‌کنندگان نمایشگاه مواد غذایی است تا بتوانند بهترین بهره‌های تجاری و برندینگ را از آن ببرند.

 

اما در کشور ایران به‌دلیل وجود تحریم‌ها، عدم وجود امکانات کافی و حضور ناکافی گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی، نمی‌توان در بالاترین حد ممکن به بازارهای بین‌المللی ورود کرد؛ ولی همین نمایشگاه مواد غذایی 1403 برای بازدیدکنندگان داخلی و سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به‌دنبال تولیدکنندگان فعال حوزه مواد غذایی هستند، بسیار مفید است.

از آن‌جایی که نمایشگاه مواد غذایی 1403 برای ما یک نمایشگاه تخصصی محسوب می‌شود، رقابت‌های بین‌المللی چندان حائز اهمیت نیست و بیش از این‌که شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به‌دنبال رقابت دخارجی باشند، در پس کسب و گسترش ارتباطات تجاری خود هستند؛ پس منطقی است اگر این فرصت را غنیمت بشمارید و با ثبت‌نام در نمایشگاه مواد غذایی پل‌های ارتباطی خود را قوی‌تر و غنی‌تر کنید.

از دلایل دیگری که می‌توان حضور در این نمایشگاه را بر پایه آن بنا کرد، نمایش توانمندی‌ها و قدرت بومی تولیدکنندگان و کارآفرینان یک کشور است. برای بسیاری از ما سوال است که مواد غذایی با این بسته‌بندی‌های رنگارنگ و طعم‌های شگفت‌انگیز چگونه تولید می‌شود و به دست ما می‌رسد؛ درنتیجه با حضور در چنین نمایشگاهی، به‌راحتی می‌توانید با انواع خوراکی‌ها، مواد غذایی و هرآن‌چه به این حوزه مربوط است، آشنا شوید.

به‌طور کلی نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی خواه در عرصه ملی یا بین‌المللی برگزار شوند، محل عرضه و تقاضا هستند و ارائه و مشاهده نمونه محصولات و تبادل اطلاعات از مهم‌ترین دستاوردهای حضور در این نمایشگاه‌هاست.

6 فایده مهم حضور در نمایشگاه مواد غذایی 1403

همان‌طور که گفته شد فواید حضور در نمایشگاه‌ها علی‌رغم هزینه‌ای که دارد، بسیار زیاد است. اگرچه برای حضور چند روزه در نمایشگاه باید هزینه زیادی بابت غرفه‌سازی و تهیه کاتالوگ و بروشور و غیره کنید، اما قطعاً در آینده چندین برابر این هزینه‌ها به کسب‌وکارتان برخواهد گشت.

در زیر بخشی از فواید حضور در نمایشگاه مواد غذایی 1402 را برای شما نوشته‌ایم:

  • رونمایی از محصولات، خدمات و تولیدات جدید
  • نمایش و ارائه توانمندی‌ها و فن‌آوری‌های به‌روز
  • آشنایی بازدیدکنندگان با فرایندهای تولید
  • جذب مشتری از طریق گردشگری خوراک و صنایع
  • کسب بازارهای جدید
  • برندینگ و تبلیغات

زمان برگزاری نمایشگاه مواد غذایی

ثبت‌نام در نمایشگاه مواد غذایی کار دشواری نیست. این نمایشگاه هر سال در تهران برگزار می‌شود و پذیرای علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان مختلف از سراسر ایران و جهان است. ثبت‌نام در نمایشگاه مواد غذایی 1403

 

در خرداد ماه سال جاری انجام شد. برپایی این نمایشگاه در فصل بهار حضور قابل توجهی را به همراه داشت.

طبق تقویم نمایشگاهی اعلام شده توسط وبسایت نمایشگاه‌های تهران، نمایشگاه مواد غذایی 1402 نیز به احتمال زیاد در همان زمان‌بندی سابق، از تاریخ 26 تا 29 خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

نکات مهم در طراحی غرفه نمایشگاه

برای رسیدن به اهداف تجاری و فروش بیش‌تر محصولات و ارائه خدمات بهتر در نمایشگاه مواد غذایی 1402 استفاده از رهنمودهای شرکت‌کنندگان سابق این نمایشگاه می‌تواند بسیار کمک‌کننده و اثربخش باشد. مهم‌ترین بخش حضور در هر نمایشگاهی، طراحی و چیدمان فضایی است که به‌عنوان غرفه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

گاهی ممکن است بزرگ‌ترین فضاها با یک چیدمان نادرست، جذابیت خود را به‌طور کامل از دست بدهد، درحالیکه غرفه‌ای دیگر که چندان ابعاد قابل توجهی ندارد با یک طراحی درست توجه همه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

در نمایشگاه‌های تخصصی مثل نمایشگاه مواد غذایی که حضور افراد متخصص و بازرگانان پررنگ‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود، غرفه‌سازی اهمیتی دو چندان پیدا می‌کند. برای حضور موثرتر در این نمایشگاه به توصیه‌های زیر توجه داشته باشید:

  • موقعیت جغرافیایی غرفه را به خاطر بسپارید و نقشه آن را به همراه داشته باشید.
  • قبل از طراحی غرفه، به مساحت و وضعیت چهار طرف آن توجه کنید.
  • دکوراسیون غرفه را متناسب با محصولات و خدمات خود طراحی کنید.
  • استفاده از میز، صندلی و مبلمان را جدی بگیرید.
  • رنگ‌های غرفه را متناسب و با یک هارمونی جذاب انتخاب کنید.
  • اگر برایتان مقدور است از نمایشگرهای دیجیتالی استفاده کنید.
  • محیطی برای مهمانان VIP و استراحت کارکنان غرفه در نظر بگیرید.
  • ترجیحاً از آویزان‌کردن کاتالوگ، بروشور، پوستر و غیره به دیوارهای غرفه خودداری کنید.
  • محیط غرفه را با اکسسوری‌های اضافی تزیین و شلوغ نکنید.
  • حتماً یک قسمت به‌عنوان انبار در نظر بگیرید که در دیدرس نباشد و وسایل اضافی را از جلوی چشم بازدیدکنندگان دور کند.

با چه هدفی در نمایشگاه مواد غذایی 1402شرکت کنیم؟

برای هر کسب‌وکاری متناسب با سایز شرکت، هدف حضور در نمایشگاه متفاوت است؛ اما به‌طور کلی برای همه شرکت‌کنندگان نمایشگاه یک هدف اصلی و مهم وجود دارد. تفاوتی میان حضور در نمایشگاه داخلی یا خارجی نیست، ولی افزایش فروش هدف اولیه هر شرکت‌کننده‌ای است که در نمایشگاه مواد غذایی 1402 حضور پیدا می‌کند.

همچنین نباید نقش نمایشگاه‌های را در تبادل فرهنگی و اجتماعی کشورها و شهرهای مختلف نادیده گرفت. دلیل حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی هرچه که باشد، به‌هیچ‌عنوان نباید از این تبادل غافل شوید؛ چراکه می‌تواند شروع بسیاری از روابط تجاری هدفمند و بلندمدت باشد و شما را در مسیر بازاریابی و بازرگانی پیش ببرد.

چنان‌چه هدف اصلی شما از حضور در نمایشگاه، فروش فوری کالا و خدمات است، پیشنهاد می‌کنیم در نمایشگاه‌های تخصصی حضور پیدا کنید؛ هرچند که این مهم در نمایشگاه‌های عمومی نیز به دست می‌آید، اما تحقیقات ثابت کرده است که نمایشگاه‌های تخصصی در امر بازرگانی، برندینگ و فروش شرکت‌ها بیش‌تر اثرگذارند.

راهنمایی‌های اساسی برای حضور موثر در نمایشگاه مواد غذایی 1402

برای اینکه حضور بهتری در نمایشگاه مواد غذایی داشته باشید، نیازهای مشتریان خود را بررسی کنید، بعد از آن به سراغ رقبایتان بروید و با تجزیه و تحلیل آن‌ها، برنامه‌ای یک‌دست برای ارائه اطلاعات، نمایش کالا و خدمات شرکتتان تدوین کنید.

اگر می‌خواهید هر روز مخاطبین زیادی را به سمت غرفه خود روانه کنید، بهتر است با برنامه باشید؛ برای مثال می‌توانید با برگزاری رویدادهای مختلف مخاطبان را جذب کنید یا هر روز از یکی از محصولات جدیدتان رونمایی کنید.

اگر برای حضور در نمایشگاه پرسنل جدید استخدام می‌کنید، حتماً تمامی افراد را با نحوه کار، مشخصات فنی کالا و خدمات، قیمت‌ها و سوالات احتمالی بازدیدکنندگان و بازاریابان آَشنا کنید تا بتوانند پاسخگوی خوبی برای شما باشند.

قبل از حضور در نمایشگاه مشتریان خود را از محل برگزاری، زمان و ساعت حضورتان در غرفه‌ها آگاه کنید. همچنین حضور در شبکه‌های مجازی را جدی بگیرید و از مخاطبین برند و شرکتتان دعوت کنید در غرفه شما حضور پیدا کنند.

 در طول نمایشگاه نیز به غرفه‌های دیگر بروید و ارتباطات تجاری‌ خود را گسترده کنید. همچنین از کافی‌بودن تعداد کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت و پپک‌های پذیرایی مطمئن شوید تا در وسط کار چیزی کم نیاورید.

 اگر می‌خواهید از مخاطبین خود بانک اطلاعاتی جمع‌آوری کنید، نمایشگاه مواد غذایی 1402 بهترین فرصت برای شماست، فرم‌هایی را آماده کنید و از بازدیدکنندگان بخواهید آن را برای شما پر کنند. این فرم‌ها در آینده می‌تواند به‌عنوان چشم‌انداز برای برنامه‌ریزی‌های آینده شرکت مورد استفاده قرار گیرد و شما را برای حضور در نمایشگاه‌های بعدی یا برنامه‌ریزی بازاریابی آماده کند.

سوالات متدوال برای حضور در نمایشگاه مواد غذایی

  • نمایشگاه مواد غذایی 1402 چه زمانی برگزار می‌شود؟

هنوز زمان قطعی برگزاری این نمایشگاه به‌طور رسمی مشخص و اعلام نشده است، اما طبق تقویم نمایشگاهی به احتمال زیاد این نمایشگاه در فصل بهار و خردادماه سال آینده برگزار می‌شود.

  • آیا طراحی غرفه برای حضور در نمایشگاه مهم است؟

بله. هرچه طراحی غرفه شما با اهداف و پیام شرکتتان هم‌خوان و هم‌سو باشد، در جذابیت و افزایش بازدید آن اثرگذار خواهد بود.

  • هزینه غرفه‌سازی نمایشگاه مواد غذایی چقدر است؟

محاسبه قیمت نمایشگاه مواد غذایی به طرح و اهداف شما از ساخت غرفه بستگی دارد؛ اما به‌طور کلی می‌توانید بسته به طراحی معمولی، لاکچری یا متوسط غرفه هزینه‌های مختلفی بپردازید.

  • چه کسانی می‌توانند در نمایشگاه مواد غذایی شرکت کنند؟

به‌دلیل اینکه این نمایشگاه تخصصی است، کلیه افراد و شرکت‌هایی که در حوزه مواد غذایی و صنایع وابسته به آن فعالیت دارند می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی که سالانه در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود، نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته است. این نمایشگاه هرسال یک بار در ایران و در شهر تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی (اگروفود)1403 در بین افرادی که در عرصه تولید صنایع کشاورزی و مواد غذایی کار می‌کنند، از محبوبیت بالایی برخوردار است. یکی از مزایای این نمایشگاه این است که سالانه انواع مختلفی از شرکت‌های داخلی و خارجی که در عرصه ماشین آلات و صنایع کشاورزی فعالیت می‌کنند در این نمایشگاه فروش خود را آغاز می‌کنند.

در این نمایشگاه بین‌المللی، شرکت‌های معتبر صنایع کشاورزی و مواد غذایی خود را در اختیار افراد قرار می‌دهند.

مزایای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته

اگر در نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت کنید قطعاً شاهد گسترش کسب و کار خود خواهید بود. سایر فعالیت‌های بازاریابی شاید نقش چندان موثری در کسب‌وکار شما نداشته باشند اما شرکت در نمایشگاه‌های معروف و بزرگ مانند نمایشگاه‌های بین‌المللی اگروفود 1403 قطعا به شما کمک می‌کند تا در کسب‌وکار خود موفق شوید.

علاوه بر این یکی از مهم مزایای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی این است که شما می‌توانید محصولات و کالاهای خود را با بیشترین سود به فروش برسانید.

از دیگر مزایای نمایشگاه‌ بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی اگروفود1403 این است که شما می‌توانید با دیگر افرادی که خواهان  شراکت هستند، آشنا شوید و یک شراکت تجاری را آغاز کنید. شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی این فرصت طلایی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به آسانی کالاهای خود را در میان افراد زیادی تبلیغ کنید و از این طریق در کسب‌وکارتان موفق شوید.

 قطعاً خیلی از افراد با محصولات شما آشنایی کامل ندارند و شما از این طریق می‌توانید آن‌ها را از کالاها یا محصولات خود آگاه سازید. نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی 1403، ماشین آلات و صنایع وابسته این فرصت کمیاب را برای فروشندگان و شرکت‌های مختلف فراهم می‌سازد.

تا کالاهای خود را در بهترین محیط در دید بازدیدکنندگان زیادی قرار دهند. البته علاوه بر فروشندگان، بازدیدکنندگان نیز می‌توانند از این نمایشگاه نهایت استفاده را ببرند.

اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته

هر نمایشگاهی با اهداف مشخصی برگزار می‌شود. لذا نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی 1403 نیز با یک هدف مشخصی سالانه افتتاح و برگزار می‌شود. یکی از اهداف مهمی که سبب شده است این نمایشگاه‌ها سالانه در سراسر جهان برگزار شود در حقیقت افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی است.

 یکی دیگر از اهدافی که سبب شده است این نمایشگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشند این است که از طریق این نمایشگاه‌ها می‌توان ارتباطات بین‌المللی را برای بازرگانان و صاحبان صنایع و محصولات مرتبط توسعه و گسترش داد. امروزه کشورهای گوناگون سعی دارند که خدمات فنی و مهندسی را در زمینه‌های مختلف گسترش دهند.

با هدف اینکه هر کشوری بتواند خدمات و محصولات خود را با بهترین کیفیت در داخل کشور تولید کند و آن را به کشورهای خارجی صادر کند این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شوند.

برگزاری این نمایشگاه‌ها سبب شده است که افراد زیادی در اشتغال و کارآفرینی در حوزه صنایع کشاورزی و مواد غذایی پیشرفت کنند و به موفقیت‌های بزرگ دست یابند. علاوه بر این از آنجایی که تولید کنندگان زیادی از سراسر جهان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، دیگر افراد تولیدکننده نیز ترغیب می‌شوند که محصولات و کالاهای باکیفیتی را تولید کنند و آن‌ها هم در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت کنند.

اهمیت غرفه در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته

برخی از فروشندگان تصور می‌کنند که در نمایشگاه‌های بین‌المللی نوع غرفه ساخته شده از اهمیت چندان بالایی برخوردار نیست و می‌بایست که فقط کیفیت محصولات‌شان بالا باشد. این تصور کاملا اشتباه است زیرا شکل ظاهری غرفه ساخته شده در نمایشگاه‌ها به‌ویژه نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی 1403 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باید غرفه خود را به گونه‌ای بسازید که در میان غرفه‌های دیگر از جذابیت بالاتری برخوردار باشد. توجه داشته باشید غرفه‌ای که می‌سازید تکراری و خیلی ساده نباشد زیرا غرفه شما نقش جذب بازدیدکنندگان را دارد و هر چقدر که جذابیت غرفه زیادتر باشد قطعاً بازدیدکنندگان بیشتری جذب غرفه شما می‌شوند و از محصولات شما خریداری می‌کنند.

بدون شک هیچ فردی دوست ندارد از غرفه‌هایی که به دکوراسیون زیبایی ندارند یا اینکه خیلی تکراری هستند بازدید کند. لذا غرفه‌ای که می‌سازید باید دارای دکوراسیون زیبا باشد. البته نحوه چیدمان تجهیزات و کالاهایتان در غرفه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه بتوانید یک غرفه مناسب با فضای نمایشگاه‌ بین‌المللی بسازید می‌توانید از غرفه‌سازی کبیرسازان دعوت به همکاری کنید.

 غرفه‌سازی کبیرسازان در ساخت غرفه‌های جذاب همراه با دکوراسیون زیبا به شما کمک زیادی می کند. در نمایشگاه‌های بین‌المللی به دلیل اینکه شرکت‌های معتبر و بزرگ در آنجا حضور دارند باید غرفه‌ای را طراحی کرده و بسازید که از جذابیت حداکثری برخوردار باشد. پس فراموش نکنید که غرفه‌سازی از اهمیت بسیار زیادی در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع کشاورزی (اگروفود1403)و مواد غذایی برخوردار است.

عوامل دستیابی به موفقیت در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته

یکی از مواردی که سبب می‌شود تا شما بتوانید کالاهای خود را در نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی 1403 با بیشترین سود کالاهای خود را به فروش برسانید عملکرد کارکنان غرفه شما است. کارکنانی که برای غرفه خود انتخاب می‌کنید باید اطلاعات جامع و کاملی نسبت به کالاها و محصولات غرفه شما داشته باشند.

قطعاً در طول زمان برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگان زیادی از غرفه شما بازدید می‌کنند. اگر کارکنان غرفه شما ماهر باشند و مهارت ارتباط اجتماعی آن‌ها بالا باشد، در این مدتی که افراد در حال بازدید غرفه هستند به آن‌ها تمامی محصولات و کالاها را معرفی می‌کنند. و همچنین آن‌ها می‌توانند از طریق تبلیغ کالاها، بازدیدکنندگان را به خرید آن‌ها ترغیب کنند.

گام دوم این است که شما تجهیزات خود را تبلیغ کنید. توجه داشته باشید که تبلیغات شما باید به گونه‌ای باشند که برای بازدیدکنندگان تکراری یا نامفهوم نباشد. در تبلیغات‌تان حتما به معرفی جامع و کامل تجهیزات‌تان اعم از ویژگی‌ها، نحوه کارکرد و قیمت آن بپردازید. تبلیغاتی را که در رابطه با تجهیزات خود انجام می‌دهید راه رسیدن به موفقیت را برای شما کوتاه‌تر می‌کند.

این امر به دلیل این است که تبلیغات نقش بسیار موثری را در فروش تجهیزات مربوطه ایفا می‌کنند. اگر می‌خواهید که کالاهای خود را با بیشترین سود به فروش برسانید پیشنهاد ما به شما این است که کالای مورد نظر خود را تبلیغ کنید. ناگفته نماند که قطعاً کیفیت کالاهای شما نیز در گسترش و توسعه کسب‌وکارتان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

 قطعاً شرکت‌هایی که از سراسر جهان به نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی اگروفود 1403آیند و کالاها و محصولات خود را در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارند، دارای بهترین کیفیت و برند هستند در نتیجه باید به کیفیت کالاهایتان توجه داشته باشید.‌ ‌

سخن پایانی

نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی 1403 این فرصت را برای افراد فراهم می‌کنند تا علاوه بر خرید و فروش تجهیزات و کالاهای مربوطه شریک تجاری برای خود پیدا کنند. سنمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته سالانه در جهان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی شناخته شده است.

 برای اینکه در نمایشگاه یک غرفه مناسب داشته باشید، می‌توانید غرفه‌سازی خود را به غرفه‌سازی کبیرسازان بسپارید. به این نکته مهم توجه داشته باشید که شرکت در نمایشگاه مهم نیست بلکه موفقیت در توسعه کسب و کارتان از طریقه نمایشگاه‌های بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است. ‌ ‌ ‌

 در آخر

برای حضور در نمایشگاه مواد غذایی حتماً به نکات گفته‌شده برای غرفه‌سازی توجه کنید تا استفاده بهتری از این حضور داشته باشید. یادتان باشد که غرفه‌های نمایشگاهی مانند ویترین کلی کسب‌وکار شما عمل می‌کند، پس بهتر است برای آن آرایشی را در نظر بگیرید که پیام‌رسان، گیرا و گویای اهداف شرکت شما باشد.

در این مقاله ابتدا با نمایشگاه مواد غذایی آشنا شدید، سپس با فهم رهنمودهایی که در غرفه‌سازی نمایشگاه مواد غذایی به شما کمک خواهد کرد، می‌توانید در زمان ثبت‌نام نمایشگاه مواد غذایی با اهدافی منسجم در این نمایشگاه حضور پیدا کنید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button