KABIR KARSAN

نمایشگاه لیزر و فوتونیک

تاریخ برگزاری : یکشنبه ۲۲ مرداد الی چهارشنبه ۲۵ مرداد 1402
نمایشگاه لیزر و فوتونیک

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک از جمله نمایشگاه‌هایی است که از آن استقبال خوبی شد. این نمایشگاه برای افرادی که در عرصه نمایشگاه لیزر و فوتونیک فعالیت می‌کنند از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا از طریق این نمایشگاه می‌توان علم لیزر و فوتونیک را به دیگر افراد معرفی کرد. امسال نیز این نمایشگاه در تهران برگزار خواهد شد. تاریخ مشخص شده برای برگزاری این نمایشگاه یکشنبه ۲۲ مرداد الی چهارشنبه ۲۵ مرداد است.

برگزاری پنجمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک چه مزایایی دارد؟

علم نمایشگاه لیزر و فوتونیک آن‌قدر در کشورها مهم و اساسی است که مقدار توانمندی‌های کشورها را با آن می‌سنجند. از آنجایی که این علم از اهمیت بالایی برخوردار است کشورهای زیادی سعی می‌کنند که در این زمینه پیشرفت کنند. علاوه بر این با استفاده از این علم می‌شود تحولات اساسی را در دنیا بوجود آورد.

نمایشگاه لیزر و فوتونیک از جمله بزرگ‌ترین نمایشگاه‌هایی است که در رابطه با لیزر و فوتونیک برگزار می‌شود. این نمایشگاه با تلاش مسئولان مربوطه در چند سالی است که در ایران نیز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های معتبر و معروف زیادی از سراسر جهان غرفه می‌سازند و آغاز به فعالیت می‌کنند.

در سال گذشته این نمایشگاه در یک فضای ۳ هزار متر مربعی افتتاح و برگزار شد. ظرفیت شرکت‌کنندگان این نمایشگاه شامل ۹۸ شرکت می‌شود. طبق آمار موجود بیش از ۱۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند. شرکت در این نمایشگاه می‌تواند بسیار مفید و آینده‌ساز باشد. شرکت‌هایی که در عرصه نمایشگاه لیزر و فوتونیک فعالیت می‌کنند با شرکت در این نمایشگاه می‌توانند موفقیت‌های زیادی را کسب کنند.

از آنجایی که در نمایشگاه‌های پربازدید مانند نمایشگاه‌های بین‌المللی تعداد بازدیدکنندگان زیاد است لذا شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از یک برنامه‌ریزی صحیح در کسب‌وکارشان پیشرفت و ترقی کنند‌.

نمایشگاه لیزر

علم لیزر و فوتونیک آن‌قدر در کشورها مهم و اساسی است که مقدار توانمندی‌های کشورها را با آن می‌سنجند. از آنجایی که این علم از اهمیت بالایی برخوردار است کشورهای زیادی سعی می‌کنند که در این زمینه پیشرفت کنند. علاوه بر این با استفاده از این علم می‌شود تحولات اساسی را در دنیا بوجود آورد.

هدف از برگزاری پنجمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک چیست ؟

قطعاً مسئولان مربوطه از برگزاری این نمایشگاه هدفی داشته‌اند. یا به عبارتی می‌توان گفت که تمامی نمایشگاه‌ها با یک هدف مشخصی افتتاح و برگزار می‌شوند. اما شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که هدف از برگزاری نمایشگاه‌ لیزر و فوتونیک چیست؟

برگزاری این نمایشگاه با چند هدف متعدد صورت گرفته است‌. اولین مورد این است که با برگزاری این نمایشگاه می‌توان ظرفیت دانشگاه‌ها را ارائه داد و بازدیدکنندگان را از آن مطلع کرد. کارآفرینانی که در راستای لیزر و فوتونیک فعالیت می‌کنند با در معرض دید قرار دادن عرصه‌شان می‌توانند کسب‌وکار خود را رونق داده و آن را گسترش دهند.

در این نمایشگاه سالانه شرکت‌های داخلی و خارجی معتبری که در حوزه نمایشگاه لیزر و فوتونیک کار می‌کنند، شرکت می‌کنند. لذا می‌شود با بروزترین و بهترین دستاوردهای عرصه لیزر و فوتونیک آشنا شد. این نمایشگاه یک فضای رقابتی و البته عالی را برای شرکت‌های مختلف بوجود می‌آورد.

در نتیجه آن‌ها می‌توانند که برای ارتباط و درخواست همکاری با یکدیگر قدم بردارند. شاید هنوز هم برخی از افراد با صنعت نمایشگاه لیزر و فوتونیک آشنایی ندارند. این نمایشگاه این فرصت طلایی را فراهم کرده است که این عرصه را به افراد معرفی کنید. از این طریق می‌توانید اشتغال‌زایی کنید و سود خوبی را از این نمایشگاه کسب کنید‌.

امروزه علم روزانه در حال پیشرفت کردن است‌. در زمینه لیزر و فوتونیک بشر توانسته که پیشرفت کند و صنایع جدیدتری را اختراع کند. لذا این نمایشگاه می‌تواند راهی برای آموزش و انتقال دانش روز دنیا باشد. این کار را می‌توان از طریق سمینارها و صنایع دیگر انجام داد.

از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی با صنعت لیزر و فوتونیک است. لیزر و فوتونیک از جمله‌ علم‌های پراهمیت در دنیا هستند. در نتیجه آموزش نحوه استفاده از صنعت لیزر و فوتونیک را حتما باید فرا گرفت‌.

در عرصه نمایشگاه لیزر و فوتونیک ماشین آلات مربوطه زیادی اختراع شده است که هرکدام نیز کاربرد متفاوتی دارند. شرکت در این نمایشگاه چه به عنوان بازدیدکننده‌ و چه به عنوان شرکت‌کننده می‌تواند به شما کمک کند که با انواع مختلفی از ماشین آلات و دستگاه‌های لیزر و فوتونیک آشنا شوید.

نمایشگاه لیزر

چگونه در پنجمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک موفق شویم ؟

قطعاً هر شرکت‌کننده‌ای با هدفی در این نمایشگاه شرکت می‌کند و می‌خواهد که در این راه موفقیت‌های بزرگی را کسب کند. برای اینکه بتوانید با شرکت در این نمایشگاه در کسب‌وکار خود موفق شوید باید مواردی را در نظر داشته باشید.

اهداف مشخصی را تعیین کنید

برخی از افراد بدون هدف به عنوان شرکت‌کننده در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین کارهایی که شما باید قبل از شرکت در نمایشگاه انجام دهید این است که یک هدف مشخص را تعیین کنید. شما باید بدانید که از شرکت در این نمایشگاه می‌خواهید به چیزی برسید و چه آموزشی را فرا بگیرید.

اگر یک هدف مشخص برای خود تعیین کنید بدون شک در این نمایشگاه موفق خواهید شد. اکثر افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، هدفشان این است که کسب‌وکار خود را توسعه و گسترش دهند.

طراحی غرفه مناسب بسیار اهمیت دارد

اولین چیزی که بازدیدکنندگان آن را می‌بینند، شکل ظاهری غرفه شما است. باید به‌گونه‌ای غرفه‌تان را طراحی کنید که از جذابیت بالایی برخوردار باشد. در حقیقت باید غرفه شما هدف‌تان را از شرکت در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

برای طراحی غرفه خود از رنگ‌هایی استفاده کنید که شاد و ملایم باشند و با جو نمایشگاه همخوانی داشته باشد. استفاده از رنگ‌های تیره مانند مشکی یا دیگر رنگ‌ها برای غرفه‌هایی که در نمایشگاه‌های بین‌المللی هستند، اصلا مناسب نیستند. توجه داشته باشید که غرفه‌تان را در جایی بسازید که در معرض دید بازدیدکنندگان باشد.

ساخت غرفه در حاشیه نمایشگاه یا گوشه‌های نمایشگاه چندان موثر نیست. زیرا بازدیدکنندگان معمولاً از غرفه‌هایی که در معرض دیدشان باشد، بازدید می‌کنند. غرفه‌ سازی کبیرسازان از جمله بهترین شرکت‌های غرفه‌سازی است‌. می‌توانید برای طراحی و ساخت یک غرفه زیبا از شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان دعوت به همکاری کنید.

در رابطه با عرضه خود تبلیغ کنید

تبلیغات یک روش بسیار موثر و مهم در جذب افراد است‌. حتی می‌توانید قبل از شروع نمایشگاه افراد را آگاه سازید که قرار است در این نمایشگاه شرکت کنید. سپس در رابطه با خدمات خود به طور واضح و کامل توضیح دهید. اینگونه افراد زیادی را جذب خواهید کرد. تبلیغاتی که انجام می‌دهید باید مرتبط با غرفه و خدمات‌تان باشد. حتما توجه داشته باشید که از تبلیغات گنگ و نامفهوم خودداری کنید.

مهارت کارکنان

مهارت کارکنانی که برای غرفه‌تان استخدام می‌کنید بسیار مهم و اساسی است. شما باید کارکنانی را انتخاب کنید که بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کرده و در رابطه با خدمات شما آن‌ها را آگاه کنند‌. حتماً قبل از برگزاری نمایشگاه‌ درباره خدمات خود به کارکنان‌تان اطلاعات لازم را بدهید.

چگونه در نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک ثبت‌نام کنم ؟

برای ثبت‌نام در نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک نیاز به انجام کارهای خاصی نیست. در ابتدای شما باید به سایت برگزارکننده نمایشگاه مراجعه کرده و سپس فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید. البته توجه داشته باشید از آنجایی که تعداد متقاضیان زیاد است باید هرچه زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهید. در غیر این صورت ظرفیت نمایشگاه تکمیل می‌شود و دیگر نمی‌توانید به عنوان شرکت‌کننده در این نمایشگاه شرکت کنید‌.

سخن پایانی

نمایشگاه‌های بین‌المللی این فرصت را برای شما فراهم می‌کنند تا در عرصه خود پیشرفت کنید. همچنین در این نمایشگاه‌ها می‌توانید با افرادی که خواهان شراکت هستند، همکاری کنید. اگر دوست دارید که در نمایشگاه یک غرفه منحصربه‌فرد داشته باشید می‌توانید از شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button