KABIR KARSAN

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (iranexpo 2024)

تاریخ برگزاری : 08 اردیبهشت تا 12 اردیبهشت 1403
محل برگزاری : نمایشگاه بین المللی سئول
نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران یک رویداد مهم در حوزه صادرات و تجارت بین‌المللی است که به منظور نمایش و ارائه توانمندی‌های صادراتی ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، صادرکنندگان، موسسات تجاری و صنعتی، سازمان‌های دولتی و خصوصی، بنگاه‌های صادراتی و فعالان دیگر در زمینه صادرات است.

هدف اصلی این نمایشگاه افزایش آگاهی درباره توانمندی‌های صادراتی ایران، ارتقاء فعالیت‌های صادراتی، ترویج محصولات و خدمات ایرانی در بازارهای جهانی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تقویت روابط تجاری با کشورهای دیگر است. این رویداد فرصت مناسبی برای برقراری ارتباطات تجاری، انعقاد قراردادهای جدید و گسترش شبکه‌های تجاری میان شرکت‌ها و فعالان اقتصادی محلی و بین‌المللی فراهم می‌آورد.

یکی از بهترین نمایشگاه های سال 1403 که میتوان به آن اشاره کرد نمایشگاه توانمندي هاي صادراتی است که در مورخ8 الی 12 اردیبهشت  1403 میباشد، این نمایشگاه توانمندي هاي صادراتی یکی از مهم ترین نمایشگاه هاست که هر ساله بازدید کنندگان زیادی دارد و از غرفه سازی های هر ساله تمام فروشندگان بازدید و با دست پر از انجا خارج می شوند.

با این حال، اگر قصد بازدید از نمایشگاهی در مورد قابلیت‌های صادراتی، نگاه کردن به اطراف یا حتی خرید چیزی را دارید، باید به شما هشدار دهیم که دیدگاه شما تنها بخشی از این موضوع را به تصویر می‌کشد. اجناس مختلف اغلب با هزینه های بسیار کم توسط مجموعه هایی که مغازه راه اندازی می کنند و کالاهای خود را در این مکان ها و مناسبت ها به فروش می رسانند به مشتریان فروخته می شود. البته رنج قیمت متفاوت است و شما با بودجه خود خرید می کنید.

ثبت نام در نمایشگاه توانمندي هاي صادراتی جمهوری اسلامی ایران

چرا نمایشگاه توانمندی های صادراتی؟

در نمایشگاه توانمندی های صادراتی همگی مشغول کار و اموزش دادن در باره حرفه خود هستن، و این نمایشگاه ها در سال در سطح حرفه ای برگزار میشود و به همین دلیل این نمایسشگاه بسیار ارزشمند برای شما واقع شده است،کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند که در نمایشگاه های قبلی حضور داشته اند طعم ان را چشیده اند.

غرفه سازی نمایشگاه توانمندی های صادراتی

اگر می خواهید محصولات و خدمات خود را در این مجموعه از نمایشگاه توانمندی های صادراتی به نمایش بگذارید، باید ثبت نام کرده و غرفه ای بسازید یا اجاره کنید. اگر می خواهید چیزها را در بهترین حالت ارائه دهید، می توانید با شرکت تماس بگیرید. از سازندگان و پرسنل واجد شرایط آن استفاده کنید و به آنها کنترل کامل بر توسعه غرفه خود بدهید. شرکت کبیر سازان بهترین ها را ارائه می دهد.

در نمایشگاه توانمندی های صادراتی چه چیزی وجود دارد؟

افراد زیادی در این نمایشگاه توانمندی های صادراتی مشابه شما عمل می کنند، زیرا شما و همه رقبا و غرفه داران کنار هم می ایستید و تلاش می کنید خدمات خود را ارائه دهید و محصول خود را به نحوی بفروشید. ولی ما یقین داریم که این شما هستید از همه موفق تر.

هدف برگزاری نمایشگاه توانمندی صادراتی چه است؟

نمایشگاه توانمندی صادراتی هر ساله در حال شکل گیری در ایران میباشد و به نحوی این مناسبت ها هر سال در کشور ما اجرا میشود اما فقط در کشور ما نه . نمایشگاه توانمندی های صادراتی  از خارج از کشور نیز قابل دسترسی است، اما در آنجا ریسک بسیار بالاتر خواهد بود. در ادامه به برخی از این اهداف اشاره شده است.

  • توجه به مسائل عمومی و بهداشتی
  • مورد عنایت قرار‌دادن تولیدات داخلی
  • بهتر‌شدن چرخه اقتصادی در فضای فرش دستباف
  • رونق‌ گرفتن بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها

کسانی که در این صنعت کار می کنند می توانند به شما و سایرین منابع آموزشی ارائه دهند. با نمایشگاه توانمندی های صادراتی ، ممکن است مردم تشویق شوند تا گفتگوها و سمینارهایی در موضوعات مختلف برگزار کنند.

شما باید تصمیم بگیرید که خوتان و تیمتان در این نمیشگاه چگونه حاضر شوند و چه برنامه و تاکتیکی نیز اجرا بکنند. شما باید در همه کار ها مانند فروش ، تبلیغ و ارائه خدمت و… نظارت داشته باشید تا در همه زمینه ها موفق باشید تا بتوانید بهترین سود را از این نمایشگاه توانمندی صادراتی بدست بیارید. یادتان بماند که این مطلب طلایی است.

و یک نکته دیگر این است که نحوه ارائه خدمت و یا نمایش محصول مهم است اگر شما محصول های خود را به صورت حرفه ای به نمایش عموم بگذارید و مردم از ان ها راضی باشند در واقع شما 70 درصد مسیر موفقیت را طی کردید زیرا شما در ذهن مشتری یک گرافیک خوب برای محصولات خود در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایجاد کرده اید.

ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندي هاي صادراتی جمهوری اسلامی ایران

برای تکمیل مؤثر این مرحله، برنامه ریزی طرح اساسی نمایشگاه توانمندی صادراتی بسیار مهم است.

می توانید از کارکنان آگاه و آموزش دیده غرفه کمک بگیرید تا مطمئن شوید که همه چیز طبق برنامه پیش می رود و بهترین تلاش خود را می کنید. این بخش باید با دقت خوانده شود زیرا بسیار مهم است.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه توانمندی صادراتی

شما برای کار کردن و فروش محصولات و یا ارائه خدمت در نمایشگاه توانمندی صادراتی  نیاز به یک غرفه دارید تا بتوانید در ان به کار خود برسید و بین تمام رقبا شما بهترین باشید، غرفه ها عموما حکم اصلی شما برای ادامه جنگ با رقبا را دارن هرچه غرفه با محتوا بهتری داشته باشید قطعا پیروز شمایید.

پس از ثبت نام، قبل از حضور در نمایشگاه توانمندی صادراتی آمادگی لازم را داشته باشید. مردم و کسب و کارها اکنون می توانند به لطف دفتر اصلی نمایشگاه توانمندی صادراتی به مخاطبان قابل توجهی دست یابند. این کلمات را به کار ببرید. انجام هیچ کاری یکی از روش های موفقیت در حرفه شماست.

نحوه نمایشگا توانمندی صادراتی باید بازتابی از شخصیت شرکت شما باشد. به عنوان مثال، اگر قصد فروش و نمایش هر چیزی غیر از فرش را دارید، به غرفه ای با فضای زیاد و غرفه ای نیاز دارید که به وضوح محصول فرش را به نمایش بگذارد. و بتوانید سود زیادی در نمایشگاه توانمندی صادراتی  بدست آورید.

بهتر است به خاطر داشته باشید که ساختار غرفه بسیار مهم است زیرا بدون آن، هیچ فضایی وجود نخواهد داشت و همه چیز به هم ریخته به نظر می رسد. اگر می‌خواهید پیشرفت خود را ببینید، شاید بهتر باشد برای پیوستن به یک بازار صنایع دستی بومی هزینه کنید، اگر بازاری در حال حاضر در حال اجرا نیست.

نمایشگاه توانمندی های صادراتی می تواند به عنوان انگیزه ای برای افراد برای برگزاری سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی در موضوعات مختلف باشد. زیرا همانطور که ذکر شد این نمایشگاه بسیار پر اهمیت برای تمام افراد مشغول در این حرفه واقع شده است.

برای ثبت نام در نمایشگاه توانمندی های صادراتی، شرایط و مشاغل باید این ضوابط را بپذیرند و به آن پایبند باشند

کلام آخر

در صورت ارائه کالا یا خدمات برای مشاغل داخلی می توانید ثبت نام کرده و در نمایشگاه توانمندی های صادراتی جایگاه ایجاد کنید. لازم به ذکر است که این ارائه از کالیبر بسیار بالایی برخوردار است و بسیار شبیه به سری های امیدوار کننده قبلی است. ساخت و نگهداری غرفه نیازمند تلاش و دانش است. شما می توانید با افزودن کارکنان آگاه و با تجربه به برنامه خود به این مهم دست یابید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button