KABIR KARSAN

نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها, چای، قهوه و صنایع وابسته

تاریخ برگزاری : ۲۶ الی ۲۹ شهریور
محل برگزاری : نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران
نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های بین المللی که سالانه در تهران افتتاح و برگزار می‌شود نمایشگاه نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته است. این نمایشگاه در بین افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و سالانه افراد زیادی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

یکی از مزایای این نمایشگاه این است که سالانه انواع مختلفی از شرکت‌های داخلی و خارجی تولیدکننده نوشیدنی‌ها و قهوه و صنایع وابسته در نمایشگاه قهوه به دور هم جمع می‌شوند و محصولات خود را با ویترین های ویژه در غرفه سازی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته با چه اهدافی برگزار می‌شود؟

این نمایشگاه برای تولیدکنندگان این فرصت طلایی را فراهم می‌کند تا محصولات خود را در معرض دید افراد قرار دهند تا یک فروش فوق‌العاده داشته باشند. البته علاوه بر تولید‌کنندگان برای مشتریان نیز یک فرصت طلایی فراهم می‌شود تا بتوانند انواع مختلفی از مارک‌های نوشیدنی‌ها را ببینند و نوشیدنی، قهوه یا صنایع وابسته مورد نظر خود را با بهترین مارک و مناسب‌ترین قیمت خرید کنند.

یک خبر خوب این است که خوشبختانه امسال نیز نمایشگاه قهوه در تهران با همکاری تعداد زیادی از شرکت‌های معتبر نوشیدنی، قهوه چای و صنایع وابسته از تاریخ یکشنبه ۲۶ شهریور الی چهارشنبه ۲۹ شهریور افتتاح و برگزار می‌شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به نوشیدنی، قهوه، چای علاقه دارید می‌توانید در این تاریخ به نمایشگاه قهوه مراجعه کرده و نوشیدنی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نمایشگاه قهوه

محصولاتی که در نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته عرضه می‌شوند

سطح کیفیت و مقدار متنوع بودن محصولات هر نمایشگاه به این‌که نمایشگاه مورد نظر در چه استانی و در چه سطحی از کشور قرار بگیرد بستگی دارد. هر نمایشگاه با هدف مجزا برگزار می‌شود. قطعاً نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شوند هم برای فروشندگان و هم بازدیدکنندگان دارای منافع بسیاری هستند.

در دهمین نمایشگاه قهوه بین‌المللی که قرار است در تهران برگزار شود انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته و محصولاتی مانند این‌ها به فروش می‌رسد.

محصولاتی همچون انواع آبمیوه، انواع دمنوش، انواع چای، انواع قهوه و نوشیدنی‌های گازدار و انواع نوشیدنی‌های بدون گاز و نوشیدنی‌های انرژی‌زا به علاوه افزودنی‌ها و رنگ‌های خوراکی.

در کنار این محصولات از موارد بسته‌بندی مانند جعبه، مقوا، فویل‌های آلومینیومی، قوطی و شیشه نیز استفاده می‌شود. علاوه بر این در این نمایشگاه‌ قهوه شما برخی از ماشین آلات مرتبط با فرایند پاستوریزه کردن و استریلیزه کردن، ماشین‌های حمل و بسته بندی را مشاهده خواهید کرد.

اهمیتی که غرفه سازی در نمایشگاه دارد

از آنجا که هر نمایشگاهی با یک هدف مجزا برگزار می‌شود می‌توان به این نتیجه رسید که این نمایشگاه‌ها برای ما مزایا و سود بسیار زیادی دارند. اگرچه که ثبت نام و غرفه‌سازی در نمایشگاه‌های بین‌المللی هزینه‌هایی را به دنبال دارد ولی بدون شک اگر برنامه‌ریزی مناسب و درستی داشته باشید تمام هزینه صرف شده را جبران خواهید کرد و می‌توانید سود بسیار زیادی را از این طریق کسب کنید.

چگونگی غرفه‌سازی نمایشگاه به ویژه در نمایشگاه‌های بین‌المللی از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 اگر شما دارای یک کسب و کار در رابطه با صنعت نوشیدنی، قهوه یا چای دارید می‌توانید از طریق ‌غرفه‌سازی زیبا و جذاب از این نمایشگاه نهایت سود را کسب کنید.

در نمایشگاه‌های بین‌المللی جذابیت غرفه سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باید غرفه خود را به گونه‌ای طراحی کرده و بسازید که بازدیدکنندگان زیادی را جذب کند. برخلاف تصور خیلی از فروشندگان ساخت غرفه زیبا نقش بسیار زیادی در جذب افراد دارد.

اگر غرفه خود را به گونه‌ای طراحی کنید که دارای یک دکوراسیون زیبا و جذاب باشد، به راحتی می‌توانید محصولات خود را با بیشترین سود به فروش برسانید. شما برای طراحی و ساخت یک غرفه جذاب و زیبا می‌توانید از غرفه‌سازی کبیرسازان کمک بگیرید. غرفه‌سازی کبیرسازان در ساخت غرفه‌های جذاب همراه با دکوراسیون زیبا به شما کمک زیادی می کند.

نمایشگاه چای

عوامل دستیابی به موفقیت در نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته

نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های ایران است. از آنجایی که شرکت‌های زیادی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند در نتیجه یک رقابت خیلی سنگینی حاکم بر فضا است.

شما باید به گونه‌ای فعالیت خود را در این نمایشگاه قهوه آغاز کنید که شانس موفقیت و کسب سودتان زیاد باشد. برای اینکه بتوانید در این راه پر تلاطم موفقیت چشمگیری کسب کنید باید عواملی را در نظر داشته باشید.

مورد اول مهارت کارکنان غرفه است. شما باید برای غرفه خود کارکنانی را انتخاب کنید که روابط اجتماعی خوبی داشته باشند و از مهارت فروشندگی بالایی برخوردار باشند.

مهمتر از این مورد این است که کارکنان انتخاب شده باید با تمامی محصولات غرفه شما آشنایی کامل را داشته باشند تا بتوانند نقش یک راهنمایی خوب و موثر را برای بازدیدکنندگان ایفا کنند. علاوه بر این کارکنان باید با اماکن دیگر نمایشگاه از جمله سرویس بهداشتی، آبخوری و محل قرارگیری دیگر غرفه‌ها آشنایی کامل را داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی خوبی برای بازدیدکنندگان باشند‌.

مورد بعدی که باید دقت کنید این است که بازدیدکنندگان با میل و اختیار خودشان به غرفه شما سر می‌زنند و از محصولات شما بازدید می‌کنند. در نتیجه باید کارکنان غرفه شما به‌گونه‌ای عمل کنند که این فرصت‌ها را از دست ندهند و در مدتی که بازدیدکنندگان در حال بازدید از محصولات هستند خواص و ویژگی‌های محصولات را به آن‌ها به معرفی کنند.

توجه داشته باشید که هر چقدر روابط عمومی و اجتماعی کارکنان بالاتر باشد راه دستیابی به موفقیت کوتاه‌تر خواهد شد. حتماً برای اینکه بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید و سود خوبی کسب کنید تبلیغات متفاوتی را در رابطه با محصولات خود به بازدیدکنندگان ارائه کنید.

سعی کنید تبلیغاتی که در رابطه با محصولات خود ارائه می‌دهید برای بازدیدکنندگان تکراری یا خسته‌کننده نباشد و از جذابیت حداکثری برخوردار باشد و علاوه بر این محصولات شما را به طور جامع و کامل به بازدیدکنندگان نمایشگاه معرفی کند.

نتایج تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که تبلیغات جذاب در جذب مشتری نقش بسیار زیادی دارد. قطعاً کیفیت محصولات نقش بسیار موثری را در موفقیت ایفا می‌کند. از آنجایی که معمولاً بهترین کیفیت‌ها و مارک‌ها در این نمایشگاه قهوه فعالیت خود را آغاز می‌کنند باید محصولات شما نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

تمام تلاش خود را بکنید تا غرفه شما در حیطه اصلی نمایشگاه باشد و در حاشیه نمایشگاه و اماکنی که معمولاً مردم خیلی به آنجا مراجعه نمی‌کنند نباشد. قطعاً غرفه‌هایی که در گوشه کنار نمایشگاه واقع شده‌اند بازدیدکنندگان کمی از محصولاتشان بازدید می‌کنند. یک نکته دیگر باید توجه کنید که در اطراف شما ساخته شده‌اند.

اگر می‌توانید سعی کنید که غرفه خود را در کنار غرفه‌هایی بسازید که کیفیت محصولاتشان بالا است و یا اینکه در بین افراد مشهور هستند. اگر شما نمی‌خواهید که هزینه زیادی را در راه غرفه‌سازی صرف کنید و به دنبال غرفه سازی ارزان هستید پیشنهاد ما به شما غرفه‌سازی کبیرسازان است.

شماره تماس ستاد برگزاری نمایشگاه نوشیدنی ها

844 70 880 (021)

833 70 880 (021)

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button