KABIR KARSAN

نمایشگاه ایران سبز

تاریخ برگزاری : 5 الی 10 اردیبهشت 1402
محل برگزاری : نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران
نمایشگاه ایران سبز

برای خرید لیست مشارکت‌کنندگان در واتساپ به شماره 09104553669 پیام دهید.

پنجمین نمایشگاه ایران سبز طبق گفته سایت نمایشگاه بین‌المللی تهران و سایت شرکت خزر اوراسیا در تاریخ پنجشنبه ۷ اردیبهشت الی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد. این نمایشگاه آنقدر زیبا است که با شرکت در آن , غرفه سازی نمایشگاهی می‌توانید از عطر بی‌نظیر گل های خوش‌رنگ و گوناگون لذت ببرید.

اگر شما نیز از علاقه مندان به گل و گیاه هستید می توانید در تاریخ مشخص شده به مکان همیشگی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنید. بازدید از این نمایشگاه سبب می‌شود تا با دیدن گل‌های زیبا و خریداری آن‌ها خانه‌هایمان را زیباتر کنیم.

معرفی پنجمین نمایشگاه ایران سبز

 این نمایشگاه در سال فقط یک‌بار برگزار می‌شود. اما با جرعت می‌توان گفت که نمایشگاه ایران سبز از جمله نمایشگاه‌هایی است که محبوبیت بالایی در بین افراد دارد. سالانه افراد زیادی در قالب بازدید کننده و شرکت کننده در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

 علاوه بر این شرکت هایی که در حوزه گل و گیاه فعال هستند و شرکت های باغبانی و صنایع وابسته نیز سالانه به طور چشمگیری در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. این شرکت ها با حضور خود در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و برنامه‌های خود را در عرصه گل و گیاه به بازدید کنندگان و شرکت های دیگر معرفی می‌کنند.

ظرفیت این نمایشگاه حدود شش هزار متر مربع است و ۱۴۳ شرکت داخلی و خارجی نیز می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند‌. خوشبختانه در سال‌های قبل شاهد این بودیم که از این نمایشگاه استقبال بسیار زیادی شد و طبق آمار موجود تعداد بازدیدکنندگان به بیش از ۲۲ هزار نفر رسیده بوده است. امسال با توجه به پیشرفت و توسعه چشمگیر باغبانی، صنعت گل‌خانه‌سازی، حوزه‌های آبیاری گل و گیاه و… قطعاً تعداد بازدیدکنندگان بیشتر نیز خواهد بود.

ستاد نمایشگاه ایران سبز

اهمیت برگزاری پنجمین نمایشگاه ایران سبز

همانطور که می‌دانید و از لحاظ علمی ثابت شده است گل‌ها و گیاهان سبب می‌شوند که شما زندگی شادتری داشته باشید. وجود گل و گیاه در خانه محل کار و اماکن دیگر مزایای بسیار زیادی برای شما دارد. در حقیقت اهمیت برگزاری این نمایشگاه در این است که شرکت‌های فعال بتواند آخرین دستاوردهایی را که در عرصه گل و گیاه داشته‌اند را به نمایش بگذارند.

اما در نظر داشته باشید که علاوه بر متقاضیان شرکت‌کننده، این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان نیز می‌تواند بسیار جذاب و مفید باشد. زیرا در این نمایشگاه گل‌ها و گیاهان تزئینی، طبیعی و مصنوعی به نمایش گذاشته می‌شود و شما می‌توانید از این طریق گل‌های بسیار زیبایی را خریداری کرده و در خانه خود قرار دهید.

یک نمایشگاه تجاری می تواند در گسترش کسب و کار شما نقش بسیار موثری را ایفا کند. به همین علت در دنیای تجارت برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی به عنوان یکی از موثرترین فعالیت‌های بازاریابی شناخته شده است. علاوه بر این شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی مختلف به شما کمک می‌کند که بتوانید آخرین پیشنهادات خود را با دیگر شرکت‌ها درمیان بگذارید. علاوه بر این شرکت در نمایشگاه‌ ایران سبز به شما کمک می‌کند که یک شریک تجاری بالقوه را در عرصه گل و گیاه برای خود پیدا کنید.

نمایشگاه ایران سبز 1402

ظرفیت شرکت‌کنندگان پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز

در پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز ظرفیت شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی به طور کلی ۱۴۳ شرکت است. از میان این شرکت‌کنندگان حدود ۱۰۰ شرکت از شرکت‌های داخلی هستند. باقیمانده ظرفیت نمایشگاه نیز شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، ژاپن، هلند، روسیه، هندوستان، آذربایجان، امارات و ترکیه هستند.

به دلیل اینکه در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی شرکت می‌کنند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. هر شرکتی جدیدترین خدمات و تولیدات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، باغبانی، آبیاری، پرورش گل و گیاه و…  را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارد. ممکن است امسال ظرفیت شرکت‌کنندگان را افزایش دهند البته هنوز اجرا کردن این موضوع قطعی نشده است.

در غرفه‌های پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز چه تجهیزاتی عرضه می‌شود؟

در این نمایشگاه ماشین آلات ادوات و ابزار های باغبانی و همچنین نهاده های کشاورزی در غرفه ها به نمایش گذاشته می شوند. علاوه بر این شما می توانید انواع مختلفی از سیستم های آبیاری و سیستم های سردخانه پیشرفته و روز دنیا را در این غرفه مشاهده کنید.

 همچنین در برخی از غرفه‌های این نمایشگاه یا به اصطلاحی می‌توان گفت که اکثر غرفه‌های این نمایشگاه انواع گل و گیاه های زیبا و گوناگون را همراه با محصولات باغی و گلخانه ای عرضه می کنند. اگر شما گلخانه دارید یا اینکه در عرضه گل و گیاه کار می‌کنید می‌توانید به راحتی از این نمایشگاه انواع تجهیزات و لوازم بسته بندی و عرضه محصولات گلخانه‌ای  را تهیه کنید.

دادن هدایای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی امری بسیار پسندیده است. شما می توانید در کنار طراحی غرفه زیبا به بازدیدکنندگان و یا خریداران غرفه خود هدایایی را اهدا کنید. هر چقدر که هدایای شما زیباتر باشند قطعاً افراد زیادی به سمت غرفه شما جذب می‌شوند. علاوه بر این شما با دادن هدیه کوچک تبلیغاتی به بازدیدکنندگان می‌توانید شرکت و برند خود را بهتر به آن‌ها معرفی کنید. در نتیجه یک بخش کوچک از غرفه خود را نیز می‌توانید برای قرار دادن هدایای تبلیغاتی خود اختصاص دهید.

غرفه‌سازی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز

یک غرفه نمایشگاهی نامناسب سبب می‌شود که شما بدون هیچ نتیجه گیری موثری شرکت در این نمایشگاه را نیز پشت سر بگذارید. قطعا کسانی که برای سال‌های متوالی در این نمایشگاه شرکت کردند به‌خوبی می‌دانند که نباید یک غرفه نامناسب با فضای این نمایشگاه را طراحی کرد.

زیرا غرفه‌ای که شما برای آن برنامه‌ریزی می‌کنید علاوه بر جذب بازدید کننده سبب می‌شود که دید دیگر شرکت‌ها نسبت به شرکت شما تغییر کند و برای شراکت با شما اقدام کنند‌. در حقیقت غرفه را نباید به عنوان یک مکان برای ایستادن و پاسخگویی به سوالات مشتریان دانست.

 غرفه یک مکانی فراتر از آن چیزی است که شما تصور می‌کنید و همان‌گونه که خیلی از افراد تصور نمی‌کنند، در برخی مواقع همین غرفه‌ها هستند که سبب توسعه کسب و کار شرکت‌ها می‌شوند. هرچقدر غرفه‌تان شیک‌تر و پیشرفته‌تر باشد به نفع خودتان است.

 بدون شک با نزدیک شدن به شروع نمایشگاه شرکت‌کنندگان به دنبال یک شرکت مناسب برای ساخت غرفه پیشرفته و حرفه‌ای هستند. یکی از این شرکت‌ها که سالانه شرکت‌کنندگان زیادی به آن مراجعه می‌کنند شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان است.

ثبت‌نام در پنجمین نمایشگاه ایران سبز

حتما قبل از اینکه در این نمایشگاه ثبت‌نام کنید یک هدف مشخص برای خود انتخاب کنید. علاوه بر این توجه داشته باشید که ممکن است با شرکت در این نمایشگاه بتوانید کسب‌وکارتان را همانطور که می‌خواهید توسعه دهید. البته در نظر داشته باشید که موفق شدن‌تان در این مسیر کاملاً به خودتان بستگی دارد.

 برای اینکه بتوانید در این نمایشگاه شرکت کنید در ابتدا باید به سایت برگزارکننده نمایشگاه ایران سبز مراجعه کنید. سایت‌های برگزارکننده نمایشگاه‌های دیگر نیز برای شما نمایش داده می‌شود اما شما باید بر روی سایت ثبت‌نام ایران سبز کلیک کنید. فرمی را که در رابطه با اطلاعات شخصی شما روی صفحه به نمایش در می‌آید با دقت تکمیل کنید.

سخن پایانی

نمایشگاه ایران سبز با هدف پیشرفت عرصه گل و گیاه و خدمات کشاورزی و باغبانی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه انواع مختلفی از گل و گیاه های خارجی و خدمات باغبانی و کشاورزی خارجی و داخلی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود. اگر به دنبال ساخت غرفه هوشمندان هستید می توانید از شرکت غرفه‌سازی کبیرسازان دعوت به عمل آورید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

Call Now Button